به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی رستمی شامگاه یکشنبه در جمع مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای تزریق ناامیدی به جامعه، بیان کرد: هدف دشمن از ایجاد ناامیدی تخریب هویت دینی مسلمانان است.
وی ناامیدی را از گناه های کبیره در اسلام عنوان کرد و افزود: تزریق ناامیدی در جامعه، انگیزه توسعه را به خاکستر تبدیل می کند.
وی ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) احیاگر امید در جامعه بود و تزریق ناامیدی در جامعه به معنای مخالفت با دین اسلام است.
مدیرکل اداره فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به شرایط سخت زندگی مردم عربستان قبل از روی آوردن آنان به اسلام، گفت: در حالی که مردم این منطقه در سخت ترین شرایط اقتصادی و فرهنگی به سر می بردند، اسلام به آنان امید بخشید و آنان را متحول کرد.
وی همچنین با تاکید بر اینکه قرآن منبع اصلی ایجاد امید در بشریت است، اضافه کرد: خلاء تبیین قوانین قرآن در محیط های دانشجویی به شدت احساس می شود.
مدیرکل اداره فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: نشر فرهنگ حسینی در دانشگاه ها، دانشجویان را از گزند دشمنان اسلام در امان می دارد.
به گزارش ایرنا فضای مجازی مجال زندگی حقیقی را از کاربران گرفته است تا شمشیر دولبه شبکه های اجتماعی میهمان ناخوانده خانواده ها باشد و در بسیاری از اوقات، اعضا خانواده در کنار هم اما بیگانه با یکدیگر زندگی کنند.
3214/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.