فرماندار میاندوآب گفت: رزمندگان درس ایثار و شهادت را از همین مدارس آموخته اند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، ناصر امیری در مراسم بازگشایی مدارس گفت:آمار قبولی های دانش آموزان در دانشگاههای بزرگ کشور از میاندوآب قابل قبول است و اینها حاصل تلاش همین معلمانی هستند که راه ائمه را ادامه می دهند و کارشان تعلیم و تربیت و انسان سازی است.
فرماندار میاندوآب ادامه داد: امسال هم مفتخریم که سالروز دفاع مقدس را برای سی و هشتمین سال گرامی می داریم، رزمندگانی که از خاک ما طی 8 سال دفاع کردند درس ایثار و شهادت را از همین مدارس آموخته اند و حمله تروریستی دیروز به رژه نیروهای نظامی در اهواز را هم محکوم می کنیم و مطمئناً با واکنش نیروهای امنیتی ضربه سختی از جمهوری اسلامی خواهند خورد.
وی بابیان اینکه ما باید پیرو امام حسین باشیم افزود: امام حسین(ع) برای اصلاح امت پیامبر قیام کرد و برای همین بعد از گذشت سالها همچنان مورد تکریم و احترام آحاد مردم جامعه قرار دارد.
فرماندار میاندوآب با اشاره به احداث و کلنگ زنی 47 مدرسه در سطح میاندوآب طی 4 سال گذشته گفت: باید کارهای خوب گفته شود و جای تقدیر فراوان از مساعدت دولت و همچنین خیران مدرسه ساز است که ساخت این تعداد مدرسه در سطح شهرستان بی سابقه بوده است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.