امام جمعه میاندوآب گفت :قوه قضائیه با اخلالگران اقتصادی برخورد جدی کند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ، حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های امروز نماز جمعه میاندوآب گفت:اتحاد و انسجام دینی و کار جهادی از ضروریات است و معتقدیم تمام افرادی که مسبب وضعیت فعلی اقتصادی کشور هستند باید در کوتاهترین زمان شناسایی و تحویل مقامات قضایی گردند و قوه قضائیه هم باید سفت و سخت با این اخلال گران اقتصادی برخورد نماید.
وی ادامه داد: در وضعیت فعلی کشور که دشمنان از هر طرف کشور را احاطه کرده اند و قصد دارند با استفاده از هر اهرمی به مردم و نظام فشار وارد کنند و همه مردم به وضعیت اقتصادی کشور آگاه هستند، انسان های دین دار باید به وظایف خود واقف باشند و عمل کنند.
امام جمعه میاندوآب بابیان اینکه باید در گفتار خود انصاف داشته باشیم ، نه سیاه نمایی کنیم و نه مسائل را رها کنیم و بگوییم به ما چه ارتباطی دارد گفت: انتقادها باید منصفانه و سازنده باشد نه اینکه جوری حرف بزنیم که انگار حتی یک مسئول دلسوز و کاری هم در این کشور وجود ندارد، منکر این نیستیم که تعدادی خلاف کرده اند در همه دنیا چنین مشکللاتی وجود دارد.
وی ادامه داد: در عملکردمان هم باید انصاف داشته باشیم الان زمان بیکار نشستن نیست و هم قوای سه گانه و هم مردم باید تلاش کنیم تا از این بحران خارج شویم.
خطیب نماز جمعه میاندوآب با اشاره به نطق پیش از دستور یکی از نمایندگان مجلس گفت: نباید امور اصلی را فدای فرعیات کنیم و نباید حاشیه سازی کنیم باید به مسائل اصلی کشور بپردازیم.
حجت الاسلام حسن زاده گفت:صدای مردم باید شنیده شود، الان بهترین فرصت است که مسئولان نظام میان مردم حاضر شوند و مشکلات آنها را درک کنند که اگر اینگونه نباید منافقین صدای آنها را خواهند شنید و اقدامی بر علیه نظام انجام خواهند داد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.