به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز پنجشنبه در دیدار مهدی ایزدی، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: علاوه بر آن، برخی از خانواده های معظم شهدا توان پرداخت اقساط مسکن را ندارند که باید تمهیداتی در این خصوص اندیشید.
وی اضافه کرد: بهترین راه خانه دار کردن خانواده معظم شهدا، ساخت خانه توسط بنیاد شهید برای این خانواده ها به جای اعطای تسهیلات مسکن به آنان است.
وی برخورد احترام آمیز با خانواده شهدا و جانبازان را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: این امر می تواند در کاهش درد و رنج این خانواده ها اثرگذار باشد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: کسانی که ارتباط مستمر و مستقیم با این خانواده ها دارند، باید در کلاس های آموزشی مرتبط حضور یابند و نحوه برخورد اجتماعی با خانواده شهدا و جانبازان را آموزش ببینند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: آذربایجان غربی به دلیل درگیری و مشکلات مرزی گذشته، به اندازه کافی توسعه نیافته است و برای اینکه استان هم ردیف با استان های دیگر جلو برود، باید نگاه ویژه ای به آن در بخش های مختلف معطوف شود.
وی افزود: دلجویی از خانواده معظم شهدا توسط مردم به ویژه افراد متنفذ محله و شهر ضروری است و برنامه ریزی های لازم در این خصوص باید توسط بنیاد شهید انجام شود.
به گزارش ایرنا، در این دیدار مهدی ایزدی معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و مهدی فعال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در خصوص اقدامات انجام شده برای بهبود وضعیت خانواده معظم شهدا و ایثارگران گزارشی ارائه کردند.
مردم آذربایجان غربی 12 هزار شهید، بیش از 17 هزار جانباز و افزون بر 2 هزار آزاده سرافراز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.