به گزارش ایرنا شهلا تاجفر روز چهارشنبه در جلسه کمیته بانوان ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس افزود: این هفته فرصت مطلوبی برای الگوسازی شهدا با زبان جذاب تولیدات هنری برای جوانان و نسل امروز و آینده است.
وی با اشاره به اینکه بیان مستقیم مولفه های فرهنگی تاثیر کمتری دارد، اضافه کرد: کودکان و نوجوانان باید در مباحث پایداری به صورت خلاقانه مشارکت کنند تا با این شیوه جذاب با موضوعات فرهنگی آشنا شوند.
وی با بیان اینکه بانوان در دوران دفاع مقدس عامل استحکام خانواده بودند و در جبهه ها نقش پشتیبانی داشتند، بیان کرد: برگزاری نمایشگاه، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا در مناطق محروم و عشایر، همایش کوهپیمایی، مسابقه های فرهنگی نظیر وبلاگ نویسی و مسابقه دلنوشته دختران شهدا در مدارس با مشارکت بانوان در آذربایجان غربی برگزار می شود.
به گزارش ایرنا برگزاری نمایشنامه خوانی و کتابخوانی، نمایشگاه کتاب و آثار هنری، نمایش فیلم، نقاشی گروهی، کارگاه کاردستی و نقد کتاب از برنامه های پیشنهادی در هفته دفاع مقدس بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش ایرنا در 31 شهریور 1359 رژیم بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد. صدام حسین رییس جمهور عراق با ظاهر شدن در برابر دوربین‌های تلویزیون عراق با پاره کردن قرارداد 1975 الجزایر، آغاز تجاوز رژیم بعثی به خاک ایران را اعلام کرد.
31 شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و از 31 شهریور تا 6 مهر ادامه دارد.
7129/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.