فرماندار بناب از افزایش 22 درصدی کشف انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، امین رفیعی درنشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان، اظهار کرد: در شش ماه امسال تا به امروزبیش از 89 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان کشف و 205 نفر توزیع کننده خرد و کلان دستگیر شدند، همچنین 450 نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شده‌اند . 
وی گفت: در این مدت 55 طرح پاکسازی درمناطق آلوده شهرستان انجام شده است که با آموزش کلاس‌های مختلف اداره ورزش و جوانان، شهرداری و اداره بهزیستی  جا دارد این پاک سازی بیشترو بهترانجام گیرد.   جانشین فرمانده نیروی انتظامی نیز دراین نشست از توقیف 34 دستگاه انواع خودرو حامل قاچاق خبر داد و گفت: 60 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است . 
وی به افزایش 41 درصدی دستگیری معتادان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته اشاره کرد و از دستگاه قضایی خواستار تشدید مجازات قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر -که چندین باردستگیر شده‌اند- شد. 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب نیز در این نشست با تاکید به ایجاد مرکز ترک اعتیاد برای بانوان افزود: نیازاست اداره بهزیستی شهرستان با همکاری سایردستگاه‌ها نسبت به راه‌اندازی این مرکز اقدام کند . 
 علیرضا دهقان افزود: اداره بهزیستی با استفاده از ظرفیت سایر ادارات باید زیرساخت‌های لازم را برای بازگشت معتادان بهبود یافته به جامعه را فراهم  وهمچنین با همکاری مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان در جهت ایجاد اشتغال برای این قشر تلاش بیشتر کند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.