ایوب خیراللهی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به افزایش قیمت مرغ در بازار، این میزان مرغ منجمد به قیمت مصوب دولتی از قرار کیلویی 67هزار و 500 ریال (6 هزار و 500 تومان) در دو فروشگاه اتکا و آرکا در شهرستان توزیع می شود.
وی ادامه داد: ستاد تنظیم بازار هم اکنون آماده توزیع مرغ منجمد و دیگر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و عقد قرارداد با فروشگاه های بزرگ و تعاونی های مصرف است و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.
وی اضافه کرد: این مراکز عرضه و توزیع کالاهای اساسی از جمله فروشگاه های بزرگ می توانند نیازهای خود را در زمینه تامین کالاهای اساسی از جمله مرغ، برنج و شکر به قیمت مصوب دولتی به اداره صنعت، معدن و تجارت به عنوان دبیر ستاد تنظیم بازار اعلام کنند.
وی با اشاره به افزایش قیمت برنج و شکر در بازار در روزهای اخیر گفت: با همکاری شرکت توزیع غله منطقه هشت، سهمیه مورد نیاز این شهرستان در زمینه برنج و شکر تامین شده و به زودی به صورت منسجم و هدفمند در بازار توزیع می شود.
وی افزود: زمان و مکان فروشگاه های کالاهای اساسی مرغ، برنج و شکر به زودی از طریق رسانه ها و بنرهای اطلاع رسانی در سطح شهر برای بهره مندی شهروندان اعلام می شود.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.