خودروهای بیسو T5 و T3 وارد بازار تبریز شد. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، بیسو برندخوردویی است که توسط شرکت سیف خودرو(مرتب خودرو) در بازار ایران تولید و  عرضه می‌شود. این برند از دو خودرو کراس اوور در نمایشگاه خودروی مشهد امسال رونمایی خواهد کرد که یکی مدل T3 و دیگری مدل T5 است. 
خودروی بیسو T5 که توسط سیف خودرو در ایران تولید می‌شود یک کراس اوور نسبتا بزرگ است که با قیمتی در حدود 150 میلیون تومان وارد بازار شده است. 
در بخش فنی، این خودرو به یک موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو مجهز است که می تواند ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۱۵ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. گیربکس این خودرو نیز از نوع ۸ دنده ی اتوماتیک و یا ۵ دنده ی دستی است. 
از ویژگی های این خودرو می‌توان به توربوشارژ، حجم موتور 1498 ، ترمز توقف (پارک) الکترونیکی، دوربین 360 درجه، درب صندوق عقب برقی، سانروف پاناروما، دریچه کولر برای سرنشینان ردیف دوم، دریچه کولر برای سرنشینان ردیف سوم،کیسه هوا سرنشینان جلو (راننده و شاگرد) و کیشه هوای جانبی و پرده ای اشاره کرد. 
در خصوص ویژگی های خودروی بیسو T3 نیز می‌توان به موتور 1300لیتری  توربوشارژ، گیربکس اتوماتیک CVT ، نوع موتور F13B ، ترمز توقف (پارک) الکترونیکی ، سانروف پانوراما، تنظیم برقی صندلی راننده، سیستم صوتی و تصویری لمسی، کیسه هوا سرنشینان جلو (راننده و شاگرد) و کیشه هوای جانبی و پرده ای اشاره کرد.  شهروندان می‌توانند، برای اطلاع از شرایط فروش این خودرو با شماره تلفن 33868686 تماس حاصل کرده  و یا به آدرس شرکت واقع در تبریز، گلشهر، روبروی برج شهران مراجعه کنند .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.