حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم روز سه شنبه در دیدار با مدیران، اساتید و نخبگان آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، مهارت آموزی جوانان و دانش آموختگان دانشگاهی در رشته های مختلف صنعتی، کشاورزی و فناوری های نو را عاملی مهم و موثر در گره گشای مشکلات اشتغال جامعه دانست.
وی اظهار داشت: حضور و کسب موفقیت های جوانان کشور در عرصه های مختلف، توانمندی های علمی، پژوهشی و مهارتی آنها را آشکار می کند و مسیر تعالی و رشد روزافزون ایران به وسیله این جوانان متبحر و خلاف هموارتر خواهد شد.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه مراکز آموزش فنی و حرفه ای از جمله مجموعه های مهم و تعیین کننده در توسعه اقتصادی کشور است، گفت: نقش آفرینی سازمان فنی و حرفه ای در مهارت افزایی دانش آموختگان دانشگاهی، نگرش پشت میزنشینی را به تولید محصول در مراکز تولیدی و صنعتی تغییر می دهد.
وی افزود: دشمنان نظام و انقلاب با علم به اینکه توانایی مقابله با ملت ایران در جبهه های علمی، دفاعی و ارزشی و اعتقادی را ندارند و مترصد فرصت برای ایجاد فضای ناامن در بخش های اقتصادی، روانی و عمومی کشور هستند، غافل از اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی با تکیه بر توان داخلی و استعدادهای نخبه و جوان، آنها را در رسیدن به اهدافشان ناکام خواهد گذاشت.
حجت الاسلام آل هاشم، آذربایجان شرقی را به دلیل داشتن ظرفیت های فراوان صنعتی، تولیدی و صنفی بستری لازم برای مهارت افزایی جوانان ارزیابی کرد و گفت: این امر اشتغال جوانان جویای کار را نیز برطرف می کند.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.