یک عضو شورای شهر تبریز با انتقاد از اینکه مصوبات شورا عملیاتی نمی‌شود، گفت: شورای شهر مصوب کرده بدون انجام مطالعات جامع «تبلیغات شهری» هیچ گونه تبلیغی در سطح شهر نصب نشود، همچنین از نصب بنر و داربست نیز امتناع شود که اکنون به این مصوبات عمل نمی‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، عبداله تقی‌پور در صحن علنی شورا اظهار کرد: هر یک از اعضای شورا حق سخنرانی بر اساس آیین کار را دارد که این به معنای ایجاد فضای نا امیدی در شهر نیست، مجموعه شهرداری مطمئن باشند که اعضای شورا بدون مستند و از روی غرض حرف نمی‌زنند. این آمادگی را دارم برای بهبود وضعیت شهر تجربیات 29 ساله را با شهرداری در میان بگذارم.
وی در ادامه از پرداخت نشدن حق و حقوق بازنشستگان شهرداری هم انتقاد کرد و افزود: تعدادی از بازنشسته‌ها علی‌رغم اینکه یک و نیم سال از بازنشستگی‌شان می‌گذرد، اما همچنان حقوق دریافت نکردند.همچنین تنها کارکنان نور چشمی‌ تبدیل وضعیت می‌شوند.
تقی‌پور در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه به مردم وعده‌های بیهوده ندهید، خاطرنشان کرد: شهرداری در افتتاح پروژه‌ی میدان آذربایجان و پل سبز بدقولی کرده و طبق وعده‌ عمل نکرده است، همچنان وعده‌ی کاشت یک میلیون اصله درخت به مردم داده شده و حتی در رسانه‌ی شهرداری نیز درج شده که اکنون زیر حرفشان می‌زنند.
وی مطرح کرد: با اینکه چهار ماه از سال 97 می گذرد، مناقصات پروژه‌های عمرانی شهرداری تعیین تکلیف نشده است. بنده کاری با دیگر شهرها و وضعیت مالی شان ندارم؛ چرا که معتقدم با هم فکری می‌توان مشکلات را حل کرد.
«ایرج شهین باهر» - شهردار تبریز در پاسخ به این سخنان گفت: بنده زمانی عضو شورا بودم، آن زمان هم هیچ گاه علاقه‌ای به جدال لفظی با شهردار نداشتم. معتقدم مشکلات را می‌توان به جای صحن علنی به صورت مکتوب به شهردار ارسال کرد و در این صورت شهردار هم موضوع را پیگیری کرده و پاسخ مناسب می‌دهد.
وی ادامه داد: تمامی کلانشهرها برای پرداخت حقوق کارکنان وام‌های کلان اخذ کرده و دچار مشکلات فراوان هستند، خدا را شکر که مشکل تبریز زمان افتتاح پروژه‌هاست؛ البته پروژه پل بهاران از روز عید فطر مورد بهره‌برداری قرار گرفته که در آینده با تکمیل نورپردازی به طور رسمی  افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.