سرمربی جدید تراکتورسازی، انتخاب دستیارانش را بر عهده باشگاه گذاشت.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، جان توشاک، سرمربی ولزی تیم تراکتورسازی، معتقد است که باید دستیارانش در این تیم، توسط باشگاه انتخاب شوند.
 
توشاک در این خصوص گفت: دستیاران من کسانی خواهند بود که باشگاه برای من انتخاب کند و هیچ‌وقت در هیچ جای دنیا دستیارانم را خودم انتخاب نکردم و کسی را با خودم به جایی نبردم و هر جایی که من رفتم همیشه از نفرات قبلی باشگاه خواسته‌ام که در کنارم باشند تا بتوانم به آن‌ها درس بدهم و از آن‌ها درس بگیرم و در ۴۰ سال اخیر، این تنها روشی بوده که من داشته‌ام.
 
وی در خصوص حضور پسرش در تمرینات نیز بیان کرد: پسر من، الکسیس همه جا همراه من است و با من کار می‌کند. من با تکنولوژی زیاد آشنایی ندارم و پسرم در این زمینه به خوبی به من کمک می‌کند. من مرد فوتبالی هستم و از او در این زمینه کمک می‌گیرم.
 
حال باید منتظر تصمیم باشگاه ماند و دید که تراکتوری‌ها چه کسانی را برای دستیاری توشاک مناسب می‌دانند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.