به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی امیری روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت هفتم تیر و سالروز شهادت دکتر بهشتی و یاران امام راحل که در مسجد جامع مراغه برگزار شد افزود: این شهید بزرگوار در زندگانی، سخنان و موضعگیری های خود انصاف را رعایت کرده و حق پذیر بود.
وی ادامه داد: ایشان در رفتارهای خود حرکتی نکرده بود که به ضرر یا علیه آرمان های متعالی اسلامی و انقلابی باشد.
وی اضافه کرد: اخلاص و حق پذیری شهید بهشتی رمز ماندگاری این شخصیت جاودانه انقلاب و میهن اسلامی در طول سالیان اخیر در دل های ملت ایران است.
وی افزود: شهید بهشتی اسلام شناسی بزرگ بود که همواره در تبیین و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) در داخل و خارج از کشور تلاش و مجاهدت کرد.
وی اضافه کرد: این شهید و معمار قوه قضائیه اعتقاد به دفاع از حقوق مردم بر اساس مبانی اسلامی داشت و در این راه خار چشم دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی بود.
امیری با بیان اینکه باید مسیری که رهبر انقلاب برای آینده روشن کرده ادامه دهیم گفت: با وجود برخی مشکلات اقتصادی در جامعه، حفظ وحدت و انسجام بین سلایق و مسئولان راهگشای مشکلات موجود است.
وی افزود: دشمن با بکارگیری برخی دسیسه ها و توطئه ها عامل دامن زدن به مشکلات اقتصادی بوده و این مشکلات را نباید به گردن مسئولان و یک قوا بیاندازیم.
وی ادامه داد: اکنون میدان وحدت بوده و قوای سه گانه کشور باید دست در دست هم در جهت رفع مشکلات اهتمام کرده و کشور را از این برهه و مشکلات اقتصادی نجات دهند.
به گزارش ایرنا، آیین بزرگداشت هفتم تیر و سالروز شهادت دکتر بهشتی و یاران امام راحل با حضور مسئولان شهرستان ظهر امروز در مسجد جامع مراغه همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.