مدیرکل دفتر امور استان های وزارت امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: از خود تحریمی پرهیز کنیم، زمان مجوز گرفتن‌ها تمام شده است.
 
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، اله محمد آقایی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان و مدیرکل گمرک تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: مدیران وظیفه دارند از واحدهای تولیدی بازدید کرده و مشکلات آنان را دیده و برای حل آن تلاش کنند.
 
وی اضافه کرد: تشکل‌ها و بخش خصوصی از ما انتظار دارند، مسیری را فراهم کنیم تا امور به راحتی انجام شود، جنگ امروز، جنگ اقتصادی بوده و کشور در برحه حساسی قرار گرفته است، در شرایط کنونی باید به داخل تکیه کنیم.
 
وی در ادامه با اشاره به تحولات ارز در کشور عنوان کرد: قبول داریم تحولات اقتصادی و نرخ ارز مشکلاتی ایجاد کرده است، اما با وجود کارهای دولت برای تثبیت شرایط اقتصادی، غرب این شرایط را ایجاد کرده است، از این رو بانک، بیمه و ... از واحدهای تولیدی حمایت کنند.
 
آقایی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لزوم افزایش کیفیت کالاهای ارانی، تصریح کرد: در سال حمایت از کالای ایرانی، باید همه‎ی ابعاد این رقابت پذیری را ببینیم و دو عامل کلیدی قیمت و کیفیت را در نظر بگیریم، هنر ما باید این باشد که در شرایط سخت، سرمایه گذار خارجی جذب کنیم.
 
وی اضافه کرد: قبول داریم ساز و کارهای نظارت قوانین مالی دهه ۶۰ دست و پاگیر بوده و نیاز به اصلاح دارد، قانون محاسبات عمومی باید اصلاح شده و در تطبیق با نیاز عمومی قرار بگیرد.
     
  وی در پایان خاطرنشان کرد: در ارزیابی‎های به عمل آمده از ۳۱ استان، آذربایجان شرقی یکی از قطب‌های مهم اقتصادی کشور و پیشرو در شمال غرب بوده و رتبه خوبی در اقتصاد کشور دارد.
  Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.