غلامرضا شریفی روز یکشنبه در جلسه هم اندیشی اتاق اصناف، اتحادیه ‌های صنفی تبریز و اداره کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی با تاکید بر همکاری و تعاملات منطقی و متقابل اداره کل با اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی اظهار داشت: رویکرد تعامل منطقی با مودیان و اصناف از اولویت‌های اصلی اداره کل است و در این راستا، فضای خوبی بین امور مالیاتی و اصناف استان ایجاد شده است.
وی با برشمردن اخلاق و خصوصیات اصناف استان و بویژه تبریز، افزود: اصناف استان از اقشار مومن، متدین و پشتیبان ولایت فقیه و دولت بوده و با نگاه دینی، به مردم و جامعه خدمت کرده و در دوران‌های مختلف به خوبی در صحنه حضور داشته و از آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا دفاع کرده‌اند.
وی با اشاره به شعار محوری سال جاری، اظهار داشت: امسال که از سوی مقام عظمای ولایت سال'حمایت از کالای ایرانی' نامگذاری شده است، اصناف هم باید با دقت بیشتر نسبت به این شعار محوری سال در راستای اطاعت از منویات مقام معظم رهبری، رهنمودهای معظم‌له را سرلوحه قرار دهند.
رئیس اتاق اصناف تبریز هم گفت: اصناف و بازاریان بازوی توانمند دولت و نظام مالیاتی کشور در زمینه توسعه و پیشرفت کشور محسوب می‌شوند و پشتیبانی خود از نظام جمهوری اسلامی را همواره در طول دوران انقلاب اسلامی و پس از آن در صحنه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به منصه ظهور گذاشته‌اند.
سیدحبیب هاشمی با اشاره به توافق و تعامل صورت گرفته اصناف و اتحادیه‌ها با سازمان امور مالیاتی کشور در طی سال‌های گذشته، گفت: همکاری‌های صورت گرفته با نظام مالیاتی در راستای تحقق درآمدهای مالیاتی و کمک به توسعه و عمران کشور بوده و اعضای صنف‌ها همواره در پرداخت مالیات پیشتاز هستند.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال 'حمایت از کالای ایرانی' و تولید با کیفیت توسط مقام معظم رهبری، افزود: بازاریان و اصناف همواره در کنار تولید و اشتغال و تمام عرصه‌های اقتصادی کشور هستند.
3071/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.