رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با اشاره به تصمیم دولت مبنی بر ادامه مذاکره با کشورهای امضاء کننده برجام گفت: امیدوار شدن به این کشورها نیز خطاست، زیرا این کشورها می‌خواهند ایران را مجددا پای میز مذاکره کشانده و امتیازات بیشتری را بگیرند .  
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ضیاء اله اعزازی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ضمن خوشحالی از حرکت آمریکا در خروج از برجام، اظهار کرد: ان شاالله این بدعهدی آمریکا  با هوشیاری مسئولان مایه خیر و برکت به نظام مقدس ایران شود .  
  اعزازی افزود: در برجام ما به دنیا ثابت کردیم که ایران اهل مذاکره هست، و این آمریکا است که با بدعهدی خود باردیگر روی بد خود را نشان داد.
 
وی گفت: ملت ایران مثل گذشته، قطعا با تدابیر مقام معظم رهبری و تلاش دولتمردان از این مرحله حساس تاریخی با سربلندی و پیروزی گذر خواهند کرد .  
 رئیس مجمع نمایندگان استان با اشاره به اینکه آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد نیست، افزود: کارشکنی آمریکا از ابتدا مشخص بوده و هیچ تفاوت دیدگاهی بین دولت های مختلف آمریکا نبوده است و بنده از دولت محترم و بعضی نمایندگان مجلس تقاضا دارم با عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم اعتماد به آمریکا و غرب از برجام عبرت بگیرند .

نماینده بناب، مشکل عمده افزایش بازار ارز را خود مردم عنوان کرد و افزود: مردم با تقاضاهای کاذب و بازار سیاه باعث ایجاد جو روانی در بازار ارز می شوند .
 
وی گفت: نباید نقش مسئولان ارزی کشور را در موضوع افزایش ارز نادیده گرفت، چرا که با این شرایط جامعه و منطقه و مسائل برجام و تاثیرات آن بر بازار، مسئولان باید از قبل تدابیر و برنامه ریزی های لازم را انجام می دادند، و دولتی که شعارش تدبیر و امید است، باید تدبیری می کرد تا امید جامعه به نا امیدی تبدیل نشود.
 
وی افزود:از مردم تقاضا دارم به دولت کمک کنند تا این مشکل اقتصادی را با همدلی و همکاری هم حل کنیم .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.