سرهنگ رضا اصلانی فر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه این حادثه دیشب در نزدیکی روستای خلیفه کندی از توابع بخش مرکزی مراغه روی داد، افزود: علت حادثه انحراف به چپ راننده پیکان اعلام شده است.
وی با بیان اینکه مجروحان این حادثه برای درمان به مراکز درمانی منتقل شدند گفت: جانباختگان این سانحه همگی عضو یک خانواده هستند.
وی از رانندگانی که قصد تردد در محور مراغه - هشترود را دارند خواست تا ضمن توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه سبقت ‌غیرمجاز خودداری کنند.
محور فعلی مراغه – هشترود به طول 101 کیلومتر با پیچ های خطرناک از دو شهر خداجو و نظرکهریزی می گذرد و با آنکه بیشتر ترانزیت شهرهای جنوب استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و شمال کردستان از این مسیر صورت می گیرد از غیر استانداردترین جاده های کشور محسوب می شود و در پنج سال گذشته بیش از 800 نفر در تصادفات رانندگی در این محور کشته و یا مصدوم شده اند.
**
بار لوازم التحریر قاچاق در مراغه به مقصد نرسید
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از توقیف محموله لوازم التحریر خارجی قاچاق در این شهرستان به ارزش 800 میلیون ریال و دستگیری یک نفر خبر داد.
سرهنگ رضا اصلانی فر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران مبارزه با قاچاق در حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شده و در بازرسی از آن، تعداد 42 هزار و 759 قلم انواع لوازم التحریر خارجی را کشف کردند.
وی افزود: در این خصوص یک نفردستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
وی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت شبانه روزی در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار داشته و به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی جنوب این استان، قاچاقچیان اغلب محورهای این شهرستان را برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر انتخاب می کنند.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.