کاپیتان تراکتورسازی از هواداران خواست از تیم حمایت کنند تا ناکامی های گذشته تکرار نشود.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، مهدی کیانی درباره ناکامی تراکتورسازی در لیگ هفدهم اظهار کرد: برنامه ریزی ما در فصول گذشته دقیق نبود؛ هر باشگاهی هرچه جلوتر برود، باید برنامه ریزی اش بهتر شود اما ما هرچه جلو رفتیم شرایط بدتر شد. متاسفانه پنجره نقل وانتقالاتی ما بسته شد و این به تیم ما خیلی ضربه زد. اگر ما در کنار جوانان 5، 6 بازیکن باتجربه جذب می کردیم، برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می کردیم. مشکلات باشگاه ما خیلی زیاد است. ما باید برای فصل آینده شرایط بهتری را رقم بزنیم.
 
وی ادامه داد: همیشه حق را به هواداران دادیم. آنها 11 سال آمدند و گفتند: «عیبی یوخ». هر باشگاهی روی هوادارانش سرمایه گذاری می کند، چرا تراکتورسازی هوادارانش را فراری می دهد؟ هواداران همیشه خودشان را نشان دادند و ما از آنها تشکر می کنیم. بازیکن برای هر تیمی مهم است؛ با این جوانان نمی شود در 3 جام حضور پیدا کرد. ما اگر چند بازیکن باتجربه داشتیم، هم در آسیا بالا می رفتیم و هم در لیگ جایگاه قابل قبولی داشتیم.
 
کاپیتان تراکتورسازی در بخش دیگری از حرف هایش گفت: سال قبل برخی حرف هایی زدند که هرکس جای من بود، یک دقیقه در تیم نمی ماند، ولی اولین نفر آمدم و تمدید کردم. من گفتم در شرایط سخت اگر تیم را رها کنم، اوج نامردی است. کارم به عشق هواداران بود اما در دنیای مجازی برخی هوادارنما هستند. آنها حرف هایی زدند که به من برخورد و ناراحت کننده بود. من نه، محمد ابراهیمی، ایرانپوریان و حاتمی هم این شرایط را داشتند. کل فشارها روی ما 4 نفر بود. از همه ممنونم که کمک کردند اما عده ای حرف هایی زدند که ناراحتم کرد. از استقلالی و پرسپولیسی فحش خوردم اما انتظار نداشتم از هواداران خودمان حرف بشنوم. بازهم عیب ندارد، می گذرد. با این حال بازی هایی که من بودم را نگاه کنید. نه کم کاری کردم و نه چیز دیگری. به خدا اگر ما چند باتجربه هم نبودیم جای سیاه جامگان ونفت بودیم. ما کمک کردیم و تیم را از بحران سقوط نجات دادیم.
 
مجری برنامه از کیانی سوال کرد به نظرت مربی بعدی تراکتور باید خارجی باشد یا داخلی که او پاسخ داد: فرقی نمی کند مربی خارجی باشد یا داخلی؛ مربی باید بیاید که مدیریت داشته باشد. اگر مربی مدیریت نداشته باشد کار سخت می شود. امیدوارم مسئولان مربی بیاورند که در شان و شخصیت تراکتورسازی باشد و بتواند تیم را از این وضعیت نجات بدهد.
 
کاپیتان تراکتورسازی درباره اینکه قراردادش با باشگاه به پایان رسیده، تاکید کرد: من همیشه اولین نفر قراردادم را تمدید کردم. تا زمانی که باشگاه و هواداران مرا بخواهند، خدمتگزار هستم و اولین نفر امضا می کنم. منتظر هستم تا تکلیف تیم روشن شود. باید برنامه ریزی انجام شود و واقعا حیف است تراکتور به این روز افتاده است.
 
کیانی در ادامه به تلاش های عباس الیاسی سرپرست باشگاه برای موفقیت تیم اشاره کرد و گفت: به آقای الیاسی خسته نباشید می گویم. او در این مدت کوتاه خیلی زحمت کشید. شاید هیچ کس در این شرایط نمی آمد تا کار را بگیرد و به تراکتورسازی کمک کند، اما او جلو آمد و از این مدیر ممنونم. در 10 سال گذشته می توانستیم مشورت کوچک به مدیریت بدهیم اما هیچ مدیری این مشورت را از ما نگرفت. من موهایم در تراکتورسازی ریخت، اما هیچ کس نظر ما را نخواست. با این حال الیاسی به عنوان اولین مدیر باشگاه با ما بزرگترهای تیم جلسه گذاشت و مشورت کرد. ما هم هر مشورتی می توانستیم به او دادیم. امیدوارم او با برنامه ریزی دقیق بتواند تیم قدرتمندی را بسازد.
 
وی درباره مشکلات باشگاه تراکتورسازی در گذشته افزود: ما از سال های قبل طلب داریم، امسال هم پول زیادی نگرفتیم. می گویند فوتبالیست ها میلیاردی پول می گیرند اما اینطور نیست. ما اگر یک میلیارد قرارداد ببندیم، 400 یا 500 میلیون تومان دست مان را می گیرد. ما در نهایت پولمان را می گیرم اما حرف مان این بود که همه باید پشت هم باشیم.اگر تراکتور با این هواداران سقوط می کرد، کسی پشت تیم بود؟ ما در چند سال گذشته مشکلات زیادی داشتیم. ما همییشه می خواستیم تراکتور شخصیت داشته باشد. ما امسال در آسیا و جام حذفی و لیگ فقط با یک تی شرت رفت و آمد می کردیم. تیمی که می خواهد قهرمان شود، با این امکانات باید جلو برود؟ زمین تمرین خوبی نداریم و باید این مسائل حل شود.
 
کیانی در پایان خواسته اش از هواداران تراکتورسازی را بیان کرد: از هواداران واقعی تراکتورسازی که در سرما و گرما همیشه شرمنده مان کردند بابت نتایج اخیر معذرت می خواهم. امسال نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم اما واقعا هیچ کس کم کاری نکرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;} table.MsoTableGrid {mso-style-name:"Table Grid"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-priority:39; mso-style-unhide:no; border:solid windowtext 1.0pt; mso-border-alt:solid windowtext .5pt; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-border-insideh:.5pt solid windowtext; mso-border-insidev:.5pt solid windowtext; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.