نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامیخدمت به مردم را بزرگترین نعمتی دانست که خداوند به مسئولان داده است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ضیاالله اعزازی در مراسم گرامیداشت شوراهای اسلامی شهر و روستا در بناب با تأکید بر توجه ویژه مسئولان به حل مشکلات و منافع مردم افزود: خدمت به مردم بزرگترین نعمتی است که خداوند به برکت خون شهدا به هر مسئولی داده است و در راستای انجام این رسالت باید تلاش شبانه روزی داشته باشیم. 

وی با تاکید بر اینکه نباید فریب ظاهری حزب گرایی در کشورهای غربی را خورد، افزود: حزب گرایی در واقع همان استبداد است در قالب حزب. حزب گرایی یک کشور نه تنها موجب ترقی و پیشرفت کشور نمی شود، بلکه افزایش ظلم و تعدی بر ملت ها را به دنبال خواهد داشت .

رئیس مجمع نمایندگان استان، با اشاره به اینکه تمام مسئولان کشوری با رای مستقیم و غیر مستقیم مردم انتخاب می شوندگفت: باید به مردم توجه بیشتر و بهتر کرد و قدر مردم را با خدمت کردن به آنها دانست.

وی افزود: برگزاری جلسات عمومی و از نزدیک در بین مردم بودن و به مشکلات آنها رسیدن، باید در اولویت کاری مسئولان باشد. 

فرماندار بناب نیز در این مراسم، شوراها را بازوهای کمکی و کمک کار دولت دانست و افزود: با پشتوانه 20 ساله شورای شهر بناب، منتخبین مردمی، دولت را در آبادانی کشور و شهرها همراهی کردند . 

امین رفیعی با اشاره به ارزش کار شوراها افزود: هر چقدر روشنگری و شفافیت سازی بهتر ی انجام گیرد، اعتماد مردم به مسئولان بیشتر شده، و ارزش بهتر و بیشترکار شوراها مشخص می شود. 

وی به ارتباط مستقیم شورها با مردم تاکید کرد و افزود: این ارتباط ها می تواند موجب تصمیمات خوبی برای شهرستان شود. 

وی به فعالیت های دوره پنجم شورای اسلامی شهرستان اشاره کرد و افزود: در این دوره شوراها با مشورت مردم و با برگزاری جلسات علنی و دقت در بیت المال با تصویب مصوبات با پشتوانه قوی گام های مثبتی در پیشرفت شهرستان برداشته است . 

وی با بیان اینکه دولت در سال ۹۶ بیش از ۱0 میلیارد تومان به شوراها و شهرداری بناب کمک کرده است، اظهار کرد: دولت دوازدهم توجه ویژه ای به آبادانی شهرها و روستاها دارد. 

وی با اشاره به اینکه یک سوم بافت شهری بناب فرسوده است، افزود: همه مسئولان و ادارات باید به جد و با همت و همدلی بیشتر برای حل این معضل و ساماندهی حاشیه نشین های شهرستان تلاش کنند . 

فرماندار بناب با اشاره به این که روحیه جمع گرایی در ادارات شهرستان کمتر شده است، افزود: پافشاری به رفتار های فردی و عدم قبول همدیگر و، وجود دیوان سالاری های کهن گذشته باعث عدم همدلی بیشتر و بروز مشکلات و تصمیمات نادرست در ادارات شده است. 

گفتنی است در پایان این مراسم از اعضای شورا و شهردارهای سابق قدردانی شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.