اسمائیل معصومی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم کاتای استان آذربایجان شرقی متشکل از آقایان احد شاهین، محمد خانلو و سهند اسلامی با حضور در مسابقات لیگ جهانی 'کاراته وان'، امروز بعد از شکست مقابل تیم قدرتمند ایتالیا یکشنبه آینده، بیست و هفتم اسفند جاری، به مصاف تیم کاتای ترکیه می رود و برای کسب مقام سومی می جنگد.
معصومی با بیان این موضوع که تیم اول کاتای آذربایجان شرقی هیچ حامی مالی ندارد، خاطرنشان کرد: اگر از تیم کاتای استان حمایت مالی صورت بگیرد به طور حتم، تیم اول کاتای آذربایجان شرقی در مسابقات جاکارتای اندونزی و المپیک 2020 حرفی برای گفتن خواهد داشت.
وی همچنین به تیم کاتای دوم استان که از طرف صرافی بهنام حمایت مالی شده و تیم کاتای سوم که در دست نوجوانان و جوانان است، اشاره و اظهار کرد: نمایندگان استان همیشه در تلاش هستند تا به موفقیت و سکوهای جهانی دست یابند و برای جامعه کاراته استان آذربایجان شرقی افتخار آفرینی کنند.
مسابقات 'کاراته وان' همان 'نامبر وان' است که بهترین های کاراته جهان در آن حاضر می شوند و برای کسب مقام برتری این مسابقات به رقابت می پردازند.
در مسابقات سال 2018 کاراته وان روتردام هلند که از امروز آغاز شده است و تا یکشنبه هفته بعد ادامه دارد، تیم هایی از اغلب کشورهای اروپایی و آمریکایی حضور دارند.
تیم های کاتای ملی ایران و استان آذربایجان شرقی نیز به عنوان نمایندگان کشورمان در این مسابقات حضور دارند.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.