رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی، ارتقای فرمانداری شهرستان بناب به فرمانداری ویژه را یکی از مطالبات اصلی مردم از دولت عنوان کرد. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ضیاءاله اعزازی در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با بیان اینکه موفقیت های اخیر شهرستان در سایه وحدت مسئولان و اعتماد مردم محقق شده است، اظهارکرد: مسئولان باید وحدت و انسجام با یکدیگر را بیشتر کرده تا با تلاش و در سایه اعتماد مردم شاهد پیشرفت های بیشتر و بهتر بناب در همه عرصه ها باشیم . 
وی یکی از مطالبات اصلی مردم بناب از استانداری را تبدیل این شهرستان به فرمانداری ویژه  عنوان کرد و افزود: مکاتباتی در این خصوص با وزیر کشور انجام شده و امیدواریم دولت و مسئولان استان پاسخ مثبت به این امر داشته باشند. 
اعزازی با اشاره به اینکه چند مورد از روستاهای شهرستان بناب جمعیتی بالای پنج هزار نفر جمعیت دارند، افزود: اعتبارات دهیاری‌ها کفاف این روستاها را نمی‌دهد و انتظار تبدیل شدن به شهر را دارند، که امیدواریم استانداری با تبدیل دهیاری های به شهرداری های کوچک شهری اعتبارات خوبی برای پیشرفت روستاها را فراهم آورد. 
نماینده بناب با بیان اینکه پتروشیمی بناب در مرحله جذب سرمایه گذار باقی مانده است افزود: کارهای مقدماتی این طرح انجام شده و به علت نیاز طرح، به سرمایه بیشتر از مسئولان به خصوص استاندار تقاضا همکاری در جذب سرمایه گذار برای ایجاد پتروشیمی در شهرستان را داریم. 
وی ضمن تقدیر از زحمات فرماندار سابق بناب، استفاده از تجربیات افراد بازنشسته در کل کشور را امری ضروری دانست و گفت: افرادی مانند آقای  فرج الهی و سایر بازنشستگان دارای تجربیات خوب و موفق می باشند که باید از دانش و تجربیات آن ها استفاده کنند.
اعزازی سپس از استاندار آذربایجان شرقی خواست با اختصاص یک روز کامل به شهرستان بناب نسبت به بازدید و پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی اقدام کنند . 
گفتنی است درپایان این جلسه از زحمات ولی‌الله فرج الهی قدردانی و امین رفیعی اسکویی به عنوان فرماندار جدید بناب معرفی شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.