به گزارش ایرنا، رئیس کمیته کمان سنتی فدراسیون تیراندازی با کمان و ناظر فنی این مسابقات روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: تیم منتخب منطقه آزاد ارس نائب قهرمان شد و تیم ترکیه به مقام سومی دست یافت.
مجید عباسپور اعلام کرد: در رشته انفرادی بخش آقایان، عیسی ابراهیمی از تیم الف ایران رتبه اول، علاء الدین قره حسنلو از تیم منطقه آزاد ارس رتبه دوم و حسن کوچ از تیم ترکیه مقام سوم را کسب کرد.
وی گفت: در بخش بانوان فرحناز ابراهیمی از تیم الف ایران مقام نخست، سیده فاطمه موسوی از تیم الف رتبه دوم و شیلان تخت فیروزه از تیم منطقه آزاد ارس رتبه سوم مسابقات را کسب کرد.
عباسپور اعلام کرد: در رشته تیمی در بخش بانوان این مسابقات تیم ایران الف رتبه اول، ایران ب رتبه دوم و تیم منتخب آزاد ارس رتبه سوم را کسب کرد.
وی گفت: در بخش آقایان تیم های ایران الف رتبه اول، ایران ب رتبه دوم و ترکیه الف رتبه سوم را به دست آوردند .
ناظر فنی مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان سنتی در ارس گفت: کاپ اخلاق مسابقات در بخش بانوان به ندا موذمی گودرزی از تیم منتخب ارس و در بخش آقایان به عمر کوچ از تیم ترکیه اهدا شد.
***
امام جمعه جلفا در آئین اختتامیه این مسابقات با ابراز امیدواری برای برگزاری دومین دوره مسابقات در ارس، گفت: ارس یک سال منتظر حضور شما ورزشکاران خواهد بود.
حجت الاسلام سالار سنجری با بیان این‌که حضور کمانداران از کشورهای مختلف در ارس افتخار است، گفت: دیار ارس یادآورد رشادت‌های گذشتگان بوده و بلندای قله‌های ارس برگرفته از غیرت و عزت مردان منطقه است.
وی با بیان این‌که دین اسلام و پیامبر اکرم اسلام (ص) مسلمانان را به آموزش تیراندازی سفارش کرده ‌اند، گفت: اسلام دین جامعی است که نگاه جامع به نشاط شادابی و ورزش در آن موج می زند و تیراندازی سرآمد ورزش در دین و قرآن است و اگر کسی تیراندازی یاد بگیرد و سپس آن را ترک کند، گناه کرده است.
به گزارش ایرنا، این مسابقات با عنوان جام صلح و دوستی با حضور 75 کماندار در قالب 9 تیم از پنج کشور ایران، جمهوری آذربایجان، ترکیه، افغانستان و عراق در روزهای 16 و 17 اسفندماه برگزار شد.
با برگزاری آیین اختتامیه و اهدای کاپ‌های قهرمانی و مدال‌ها، مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان سنتی جام صلح و دوستی ارس به پایان رسید.
9853/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.