به گزارش ایرنا، ارطغرول ساغلام عصر چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتورسازی و پیکان در جمع خبرنگاران افزود: آرزوی قلبی من این است که فردا بازی جوانمردانه‌ای با حریف داشته باشیم و صادقانه می‌گویم که به سه امتیاز این بازی نیاز داریم و می‌خواهیم با برد در این بازی بر ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا تمرکز کنیم.
وی اعلام کرد: از عملکرد شاگردانم تا به امروز راضی هستم و به‌ جز بازی با مشکی پوشان در همه بازی‌ها صاحب توپ و میدان ما بودیم و با خرسندی می‌گویم که به نام فوتبال بازی‌های زیبایی به نمایش گذاشتیم.
وی با اشاره به شکست تراکتور در بعضی بازی ها گفت: هرکسی که بازی‌های ما را دیده از نوع فوتبال بازیکنانم لذت برده است و حتی مقابل پارس جنوبی عملکرد خوبی داشتیم و یک امتیاز گرفتیم.
ساغلام با اشاره به اینکه فاصله زیادی بین بازی‌های خانگی ما وجود داشت، ادامه داد: سه بازی خارج از خانه داشتیم و فردا پس از مدت‌ها میزبان هستیم .
وی با بیان اینکه فردا باید فوتبال زیبایی ارائه کنیم، گفت: هم هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند و هم آن‌هایی که از خانه بازی را می‌بینند باید از بازی بازیکنان تراکتور لذت ببرند.
سرمربی تراکتورسازی گفت: با پیروزی در بازی فردا می خواهیم قبل از بازی آسیایی روحیه خوبی کسب کنیم.
وی در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش اعلام کرد: بازیکنان مصدوم و محروم زیادی داریم و ایران‌پوریان و مهدی زاده بازیکنان از جمله این بازیکنان تأثیرگذار ما هستند ولی جایگزین‌های خوبی برای آن‌ها داریم.
ساغلام گفت: قائم اسلامی‌خواه هم فردا عمل جراحی دارد که برای او آرزوی موفقیت و سلامتی داریم و باید بگویم که مصدومیت عالیشاه همچنان پابرجاست و سیمه هم یک بیماری ویروسی دارد و در بازی فردا غایب خواهد بود.
ساغلام درباره هواداران پرشور تراکتورسازی اظهار کرد: یکی از دلایل حضور من در تراکتورسازی هواداران پرشور این تیم بودند که متأسفانه چیز زیادی در بازی گسترش فولاد از حضور پرشور آن‌ها ندیدیم ولی فردا می‌خواهم حمایت واقعی آن‌ها را ببینم و از این جا می خواهم بگویم که هواداران در پیروزی ما سهیم باشند و به همه ثابت کنند که هواداران واقعی تراکتور و حامی تیم خود هستند.
وی در ادامه افزود: ما دوره پرفشاری پشت سر می‌گذاریم و بازی‌های پیاپی زیادی داریم و مجبوریم با یک کادر محدود در این مسابقات حاضر شویم و با توجه به محدودیتی که داریم نمی‌توانیم تعویض‌های چندانی داشته باشیم.
سرمربی ترکیه‌ای تراکتورسازی اظهارکرد: تجاربی که بازیکنان تراکتور به آن عادت کردند را بلافاصله نمی‌توان ترک داد ولی ما سعی می‌کنیم به‌ مرور زمان این تغییرات را در عادات آن‌ها ایجاد کنیم و تلاشی که بازیکنان برای این موضوع انجام می‌دهند قابل‌تقدیر است.
ساغلام درباره سیمه و کرپیچ بازیکنان خارجی تیم و جذب این نفرات پاسخ داد: اینکه این بازیکنان به من تحمیل شده اند درست نیست ولی در دوره محدودی که داشتیم پیدا کردن بازیکن بسیار عالی سخت بود و گزینه های زیادی برای انتخاب نداشتیم.
سرمربی تیم تراکتورسازی با اشاره به اینکه در فوتبال اشتباه هر بازیکنی محتمل است، افزود: سیمه در بازی الغرافه دو اشتباه انجام داد که شاید در عمر فوتبالی‌اش چنین اشتباهاتی نداشته و در همین مسابقه بازیکنانی مثل نادری و مهدی زاده هم اشتباهاتی داشتند و این اشتباهات جزوی از فوتبال است و من امیدوارم این بازیکنان هم در ادامه کیفیت واقعی بازی خودشان را نشان بدهند.
مجید جلالی سرمربی تیم پیکان به این نشست خبری نرسید.
تیم تراکتورسازی تبریز و پیکان تهران فردا پنجشنبه نهم اسفند از ساعت 15 در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم خواهند رفت.
تیم تراکتورسازی با 29 امتیاز در رده دهم و تیم پیکان با 38 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قرار دارند.
/3071/ 9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.