به گزارش ایرنا، پس از پیروزی عصر سه شنبه تیم بسکتبال شهرداری تبریز در فینال لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور مقابل مهرام تهران و کسب عنوان قهرمانی، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی پیام تبریک مشترکی را به شرح ذیل دادند.

باسمه تعالی

قهرمانی افتخارآمیز تیم بسکتبال شهرداری تبریز در رقابت‌های لیگ برتر کشور و پیروزی مقتدرانه در این دوره از رقابت ها، بار دیگر شایستگی و توانمندی جوانان ورزشکار این خطه قهرمان پرور را به تصویر کشید و موجبات شادی و خرسندی جامعه ورزشی استان، خصوصا هواداران فهیم، با فرهنگ و مردم ورزش دوست تبریز را فراهم نمود.
بدون تردید پیروزی این تیم، حاصل همت، تلاش، پشتکارمدیریت باشگاه، کلیه بازیکنان و زحمات کادر فنی، مربیان و سایر عوامل می باشد که مایه بسی افتخار و مباهات است.
اینجانبان ضمن تبریک این پیروزی بزرگ و غرور آفرین به جامعه ورزشی استان به خصوص مردم شریف و هواداران غیرتمند، مراتب قدردانی و تشکر وی‍‍ژه خود را از دست اندرکاران و بازیکنان سختکوش و شایسته این تیم ابراز نموده، از درگاه ایزد سبحان موفقیت و پیروزی این عزیزان را در سایر رقابت های کشوری و عرصه های بین المللی آرزومندیم.
سید محمد علی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز
مجید خدابخش
استاندار آذربایجان شرقی
تیم بسکتبال شهرداری تبریز عصر سه شنبه 85 بر 73 تیم مهرام تهران را مغلوب کرد تا بعد از 20 سال قهرمان مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور شود.
خبرنگار: آب بسته**انتشار: عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.