به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی‌فر، روز جمعه در حاشیه رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی در تبریز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با عذرخواهی آن ها و پذیرش اشتباه خود ما به هدفمان رسیدیم و اهانت به ورزشکاران و ملت قهرمان جمهوری اسلامی جبران شد.
وی اظهار کرد: از ساعات اولیه که این برخورد نسنجیده و غیراخلاقی با ورزشکاران ایرانی شد، به علت اینکه ما این برخورد را اهانت به ملت قهرمان و با هویت و فرهنگ دیدیم، بلافاصله سرسختانه موضع گرفتیم.
وزیر ورزش و جوانان یادآوری کرد: دستگاه دیپلماسی ایران و وزرای صنعت، معدن و تجارت و ارتباطات نیز در این خصوص موضع گیری کردند و خواستار عذرخواهی کمیته برگزارکننده و شرکت سامسونگ شدند.
سلطانی فر با بیان اینکه این اهانت دور از شان کمیته برگزار کننده و اهداف منشور المپیک بود، ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده کمیته برگزاری بازی‌ها و شرکت سامسونگ عذرخواهی کردند و خواستند که اشتباه خود را جبران کنند.
وی با اشاره به رویداد تبریز 2018 گفت: در این راستا سلسه برنامه ها و رویدادهای بین المللی پیش بینی شده که شروع آن با برگزاری مسابقه های کشتی جام تختی کلید خورد.
وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: حضور 15 تیم خارجی در این مسابقه ها نشان از اعتبار و سطح بالای جام کشتی تختی است.
سلطانی فر، حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا حدود 7 ماه بعد و جام قهرمانی آسیا در قرقیزستان حدود 20 روز دیگر را از برنامه های فدراسیون کشتی اعلام کرد.
مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی نوزدهم و بیستم بهمن در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار شد.
در مجموع 160 کشتی گیر در 10 وزن مختلف در این دوره از رقابت ها با هم رقابت کردند.
خبرنگار: مهدی آب بسته ** تنظیم** پرویز بابائی ** انتشار: عزیزی راد
9853/8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.