به گزارش ایرنا، امین امینیان روز دوشنبه در کارگاه کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی این شهرستان اظهار کرد: مواد مخدر، طلاق، حاشیه نشینی، فساد و فضای مجازی مهم ترین آسیب های اجتماعی هستند که جامعه با آنها مواجه است که در مرحله اول باید از بروز این آسیب ها پیشگیری شده و در گام های بعدی نسبت به درمان و رفع آنها اقدام شود.
وی مواد مخدر و اعتیاد را بارزترین آسیب اجتماعی جامعه عنوان کرد و گفت: مبارزه با این پدیده شوم، نیازمند تلاش و همکاری تمامی دستگاه ها و مردم است و اگر این مقوله پیشگیری و درمان شود بسیاری از آسیب های اجتماعی به خودی خود برطرف خواهد شد.
امینیان همچنین به دستاوردهای انقلاب در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: امام خمینی ( ره) تبلور آرزوها و خواست تاریخی ملت بود و برای مردم عزت و امنیت و برای منطقه آزادی را به ارمغان آورد.

**بهره برداری از طرح های برق رسانی هشترود
مدیر توزیع برق هشترود در مراسم بهره برداری از این طرح ها گفت: احداث، توسعه و اصلاح شبکه برق رسانی روستای وظیفه خوران با نصب دو دستگاه ترانسفورماتور جدید، احداث کابل خود نگهدار جهت تامین روشنایی معبر مسکن مهر، توسعه شبکه روستایی خورجستان به طول 3 هزار و 675 متر، احداث 2 دستگاه پست هوایی جدید برای تامین برق مشترکین بخش نظرکهریزی، توسعه شبکه شهری به طول 490 متر، احداث پست جدید حسن کندی کوه به ظرفیت 50 کیلو ولت، افزایش پست هوایی کله نو از 25 به 100 کیلو ولت، تعویض کنتورهای سه فاز و تکفاز معیوب شهری و روستایی به تعداد هزار و 24 دستگاه از طرح های افتتاح شده در ایام دهه فجر در این شهرستان بود.
محمد علی معتمدی گفت: برای این طرح ها 26 میلیارد و 270 میلیون ریال هزینه شده است.

**همزمان با دهه فجر از 12 طرح عمرانی خدماتی شهرداری هشترود بهره برداری شد
شهردار هشترود در مراسم بهره برداری از این طرح ها گفت: برای اجرای این طرح ها از منابع داخلی، استانی و همیاری مردم 29 میلیارد ریال هزینه شده است.
سلمان محمدی گفت: این طرح ها شامل آسفالت و روکشی خیابان های امام، شهید بهشتی جنوبی، دانشسرا، دانشگاه و بلوار طالقانی به طول 4.5 کیلومتر با اعتبار 21 میلیارد و 500 میلیون ریال، کفپوش معابر اصلی شهر به متراژ 4 هزار و 200 متر با اعتبار 3 میلیارد ریال و ساماندهی محل دفن زباله با 4 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار است.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7486
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.