تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی و شهرداری در آغاز نیم‌فصل دوم لیگ دسته یک، به مصاف نفت مسجدسلیمان و مس کرمان می‌روند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال، فردا (یکشنبه) در شهرهای مختلف آغاز می‌شود و ماشین‌سازی در تبریز به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود.
 
شاگردان عباس آقایی که در نیم‌فصل نخست رقابت‌ها نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند و با 18 امتیاز از 17 بازی، در رده چهاردهم لیگ دسته یک قرار گرفتند، به دنبال جبران نتایج ضعیف نیم‌فصل اول هستند.
 
در سوی مقابل، نفت مسجدسلیمان، نیم‌فصل نخست بازی‌ها را با قهرمانی به پایان رساند و با 38 امتیاز صدرنشین لیگ است و روز سختی را برای ماشین‌سازان رقم خواهد زد.
 
بازی دور رفت این دو تیم، با پیروزی سه بر صفر تیم نفت مسجدسلیمان به پایان رسیده بود.
 
اما شهرداری تبریز، دیگر نماینده آذربایجان شرقی که نیم‌فصل اول لیگ دسته یک با 14 امتیاز در رده شانزدهم به پایان رساند، برای فرار از سقوط به لیگ پایین‌تر، باید از همین روز نخست نیم‌فصل دوم، به دنبال کسب امتیازات باشد و این تیم در گام نخست، تیم مس کرمان را پیش رو دارد.
 
مس کرمان نیز در پایان نیم‌فصل نخست، با 27 امتیاز در رده هشتم قرار گرفت و در هفته هجدهم مسابقات، پذیرای شاگردان سیروس دین‌محمدی است. مسی‌ها در دیدار رفت موفق شده بودند شهرداری را با یک گل شکست دهند.
 
برنامه کامل بازی‌های هفته هجدهم لیگ دسته یک به شرح زیر است:
 
*یکشنبه (17 دی 96)
ماشین‌سازی‌تبریز            -           نفت‌ م.سلیمان   14:00
شهرداری ماهشهر           -           راه‌آهن   14:00
برق جدید شیراز   -           ملوان     14:00
اکسین البرز        -           گل گهرسیرجان    14:00
مس کرمان         -           شهرداری تبریز     14:00
نساجی مازندران             -           ایران جوان بوشهر             14:00
مس رفسنجان    -           خونه به خونه      14:00
صبای قم            -           آلومینیوم اراک     14:00
بادران تهران        -           فجر سپاسی      14:00
  Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.