تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر، میزبان استقلال تهران است.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر، تراکتورسازان از ساعت ۱۴:۳۰ فردا (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز از استقلالی میزبانی می‌کنند که این روزها با شفر اوج گرفته و خود را در بین مدعیان و پنج تیم اول قرار داده است.
 
تبریزی‌ها با ۲۰ امتیاز در رده دهم جدول هستند و بعد از باخت هفته پیش مقابل پرسپولیس، حال و روز خوشی ندارند. یحیی گل‌محمدی به دنبال کسر ۲۰ درصد از قراردادش، از تصمیم مدیران باشگاه، شاکی بوده و گفته می‌شود بازی با استقلال تهران، آخرین حضورش روی نیمکت تیم است چرا که اگر پیروز شود، خود استعفا خواهد داد و در صورت باخت، از سوی باشگاه برکنار می‌شود.
 
مهدی کیانی در این بازی نمی‌تواند به دلیل محرومیت برای تراکتورسازی به میدان برود و در ترکیب استقلال نیز سرور جپارف و روزبه چشمی محروم هستند و حسینی دروازه‌بان تیم نیز دچار سرماخوردگی است. با این حال کادر پزشکی استقلال سعی دارند حسینی را به بازی برسانند. این دروازه‌بان در بازی با تراکتورسازی در صورتی که بتواند در نیمه اول دروازه‌اش را بسته نگه دارد، رکورد علیرضا بیرانوند را خواهد شکست. آبی‌پوشان همچنین می‌توانند با برتری در بازی فردا، با یک پله صعود، به رده چهارم جدول برسند.
 
با این حال، پس از اتفاقات پیش آمده در بازی هفته گذشته تراکتورسازان مقابل پرسپولیس و فحاشی هواداران پرسپولیسی، دیدار فردا از حساسیت‌های زیادی برخوردار است و باید منتظر حضور پرشور هواداران تراکتورسازی ماند.
 
بازی رفت دو تیم در روز 20 مرداد ماه برگزار شد که استقلالی‌ها در ورزشگاه آزادی با یک گل از سد تراکتورسازان عبور کردند و شاگردان گل‌محمدی در پی جبران این شکست هستند.
 
گفتنی است؛ دیدار فردا در ورزشگاه یادگار امام (ره) آغاز می‌شود و حسین زرگر، علیرضا ایلدروم، بابک داروی و محمد ملکی، داوران بازی خواهند بود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.