زهرا ساعی روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا با اشاره به تاکیدهای رهبر معظم انقلاب در هفته گذشته و روز گذشته رئیس جمهوری در جمع روسای کمیسیون های مجلس شورای اسلامی بر حفظ وحدت و یکپارچگی در جامعه افزود: رشد و توسعه جامعه در سایه وحدت، آرامش و امنیت حاصل می شود.
وی با بیان اینکه مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند، اظهار کرد: کشور ما به لحاظ برخورداری از امنیت و آرامش نسبت به سایر کشورهای منطقه در مسیر توسعه و رشد در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و بهداشتی و درمانی قرار گرفته است و این روند در سایه امنیت تداوم می یابد.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی یادآوری کرد: قوای سه گانه کشور سه ضلع مثلث نظام بوده و کارکرد هر کدام از آن ها مشخص است و تعامل، ارتباط و همدلی آن ها با همدیگر موجب ایجاد نظم عمومی، آرامش و امنیت در جامعه می شود.
ساعی ادامه داد: نقدهای قوا به همدیگر باید سازنده و از مجرای قانونی مطرح شود و نبود هماهنگی و همدلی در آن ها برای مردم آزاردهنده بوده و موجب ضربه به آرامش جامعه می شود.
وی با بیان اینکه براساس اعلام رئیس جمهوری ناآرامی های کنونی هدایت شده از سوی دشمنان است، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران از امنیت موجود و رشد و پیشرفت کشور ما عصبانی بوده و می خواهند بحران آفرینی کنند.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ریشه و سرنخ ناآرامی های اخیر کشور ما در خارج است، اظهار کرد: این ناآرامی ها نتیجه ای غیر از آسیب زدن به وحدت ملی و ضربه به زیرساخت ها، پتانسیل ها و داشته های ما ندارد و مردم باید آگاه و هوشیار بوده و فریب دشمنان را نخورند.
ساعی افزود: این گونه اقدام ها موجب بروز ضربات جبران ناپذیر جانی و مالی به مردم و کشور می شود.
وی با بیان اینکه مردم ایران دارای پیشینه مذهبی و دینی هستند، گفت: افرادی که شعائر دینی، مقدسات و ارزش های اسلامی را زیر سئوال می برند عوامل دشمن بوده و از سوی دشمنان هدایت می شوند.
ساعی با اشاره به اینکه صحت، سلامتی، آرامش و امنیت از نعمت های مهم مردم در جامعه است از مسئولان خواست با همدلی و هماهنگی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده:رستگار
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.