تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر، میهمان پارس جنوبی جم است.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، گسترش فولاد تبریز میهمان پارس جنوبی است.
 
گسترشی‌ها که این فصل را زیر نظر لوکا بوناچیچ آغاز کردند و پس از کسب نتایج ضعیف این مربی، فیروز کریمی جایگزین وی شد، در هفته‌های پایانی رقابت‌ها موفق شدند نتایج بسیار خوبی کسب کنند و در پایان نیم‌فصل، با 20 امتیاز خود را تا رده هشتم بالا بکشند.
 
پارس جنوبی جم نیز که شگفتی‌ساز رقابت‌های این فصل بود، نیم‌فصل نخست را با 29 امتیاز و قرارگیری در رده دوم جدول به پایان رساند تا در آغاز نیم‌فصل دوم نیز در پی تداوم روند خوب خود باشد.
 
شاگردان فیروز کریمی دوشنبه هفته گذشته در بابل به مصاف تیم خونه به خونه رفتند که با قبول شکست دو بر صفر مقابل این تیم دسته یکی، از دور مسابقات جام حذفی کنار رفتند.
 
در بازی رفت دو تیم، پارس جنوبی شکست سنگین چهار بر یک را به گسترشی‌ها تحمیل کرد و حال باید منتظر ماند و دید که این تیم آیا می‌تواند این پیروزی را تکرار کند یا نه!
 
فیروز کریمی نیز انگیزه زیادی برای شروع قدرتمند کارش در نیم‌فصل دوم را دارد و تیمش را با تمام قوا و انگیزه زیادی راهی میدان خواهد کرد.
 
بازی بین دو تیم، از ساعت ساعت 16:30 فردا (یکشنبه) در ورزشگاه تختی جم بوشهر آغاز می‌شود و رضا مهدوی، حسن ظهیری، محمدرضا مدیرروستا و پیمان فرخی مهر، داوران این مسابقه خواهند بود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.