.نماینده مردم شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا دشمن آزادی و دموکراسی در دنیا است
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌ شرقی، ضیاءاله اعزازی درمراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور مرکز بناب، دانشجویان را ستون های اصلی انقلاب دانست و گفت: ۱۶ آذر یکی از روزهای ضد استکباری در تاریخ ملت ایران ماندگار است.
وی گفت: برای اعتراض به آمریکا شیطان بزرگ و مبارزه با استکبار، دانشجویان ایثار و شهادت و از جان گذشتگی کردند.
رئیس مجمع نمایندگان استان، آمریکا را دشمن آزادی و دموکراسی در دنیا عنوان کرد و افزود: ما با آمریکا هیچ مشکلی نداریم، آمریکا با ما مشکل دارد، این آمریکاست که برای دخالت در امور کشور و تحمیل خواسته های بیجا و غیر منطقی خود با ملت ایران دچار مشکل است. 
وی در ادامه افزود: امروز آمریکا در دنیا دم از حقوق بشر می زند و ادعای دموکراسی می کند ولی رفتارهای مداخله جویانه و استکباری خود آنها برای همه دنیا آشکار است.
عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس از پیگیری و احداث شرکت دانش بنیان دردانشگاه پیام نور شهرستان خبر داد وگفت: امیدوارم خود دانشجوها برای احداث این کار پیش قدم بوده و با مطالعه وتحقیق و تلاش بیشتر برای شروع بکار شرکت گام بردارند.
وی ادامه داد: امیدوارم شرکت های دانش بنیان مقدمه ای باشد برای اشتغال زایی در بحث تجاری سازی علمی، تا در آینده در مورد اشتغال زایی برای فارغ التحصیلان شرمنده آنها نباشیم.
وی در پایان یاد دانشجوی شهید اهل شهرستان بناب، شهید" محسن پور اصل" را گرامی داشت، و او را الگویی  برای دانشجویان دانست و گفت: شهید پور اصل انسانی بسیار مومن و پاک و درس خوان بود به طوری که حتی در هنگام جنگ تحمیلی درجبهه های جنگ نماز شب و درس خواندن را فراموش نمی کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.