شاگردان فیروز کریمی در هفته چهاردهم لیگ برتر، به مصاف شاگردان دایی می‌روند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه خانگی خود از تیم سایپا پذیرایی می‌کند.
 
شاگردان فیروز کریمی در تیم گسترش فولاد که هفته گذشته مقابل آبی‌های پایتخت شکست دو بر صفر را متحمل شده و سکوی پرتاب استقلال شدند، این هفته باید مقابل سایپایی قرار بگیرند که با دو پیروزی پیاپی پا به میدان می‌گذارند.
 
سایپا در بازی قبلی‌اش مقابل سیاه جامگان سه اخراجی داشت که همین مساله باعث شده محرومان زیادی در بازی فردا داشته باشند. از تیم سایپا محمدرضا سلیمانی، علی قلی‌زاده و علی دایی سرمربی این تیم محروم هستند.
 
سایپا در حال حاضر با ۲۰ امتیاز در رده ششم جای گرفته و می‌تواند با شکست دادن گسترش فولاد، به رده چهارم صعود کند؛ البته برای این کار نیاز دارد تا حداقل پنج گل به گسترش فولاد بزند.
 
گسترش فولاد هم پس از جدایی از انتهای جدول با ۱۴ امتیاز در رده دوازدهم جای گرفته و در صورت پیروزی مقابل سایپا می‌تواند خودش را تا رده هفتم بالا بکشد.
 
دیدار بین دو تیم از ساعت 14:15 فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز آغاز می‌شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.