به گزارش ایرنا، مجید خدابخش در دیدار با اعضای شورای اسلامی استان افزود: هر شهرستان برای خود 3 پروژه با استفاده از سند تدبیر و توسعه استان انتخاب و پیگیری کند در این صورت با اجرای 63 پروژه در 21 شهرستان چهره استان به شدت اصلاح و دگرگون می شود.
وی اظهار کرد: بر اساس اعلام دیوان محاسبات و سازمان برنامه و بودجه اکثر درآمد کشور صرف بودجه جاری می شود و برای بودجه عمرانی پولی باقی نمانده است.
خدابخش با بیان اینکه اگر می خواهیم استان خود را توسعه دهیم، باید به سمت جذب سرمایه گذاران غیردولتی و شبه دولتی برویم، گفت: متاسفانه ساختار اداری هنوز با این فرهنگ وادبیات آشنایی کامل ندارد و سیستم اداری موجود بر این باور است که برای انجام کارها باید بودجه دریافت شود.
وی ادامه داد: اگر به دنبال توسعه استان از طریق جذب سرمایه گذاران هستیم ضروری است از سرمایه گذار به صورت ضابطه مند و قانومند حمایت شود.
به گزارش ایرنا، در این جلسه همچنین رای گیری برای انتخاب هیت رئیسه شورای اسلامی استان و همچنین انتخاب نمایندگان شورای اسلامی آذربایجان شرقی در شورای عالی استان‌ها انجام شد.
غلامحسین مسعودی ریحان' به عنوان رئیس شورای اسلامی استان، اکبر صادقی از شورای شهرستان اسکو نایب رئیس، حافظ تقی نژاد از شورای شهرستان هوراند، سخنگو، خداوردی ارحمی از شورای شهرستان هریس منشی اول و بهرام حسن زاده از شورای شهرستان بناب منشی دوم انتخاب شدند.
همچنین بهبود جعفری از شورای شهرستان اهر، وحید پورقاسم از شورای شهرستان ملکان و ابوالقاسم داداشلو از شورای شهرستان مرند نیز با اکثریت آرا به عنوان نمایندگان شورای اسلامی آذربایجان شرقی در شورای عالی استان‌ها انتخاب شدند.
خبرنگار*ع: مینا بازگشا**انتشار: عزیزی راد
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.