شهردار اسکو با اشاره به توانمندی‌های اسکو در جذب و پذیرایی از گردشگران، از تشکیل کمیته تبریز 2018 در شهرداری اسکو خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، بابک شریفی در حاشیه نهمین نمایشگاه مطبوعات استان با حضور در غرفه ایسنا، با تاکید بر این‌که فرصت کوتاهی تا زمان آغاز رویداد تبریز 2018 باقی مانده‌است، گفت: دو کارگروه تبلیغات و معرفی شهر و نیز پیرایش شهری از لحاظ زیبایی بصری در کمیته تبریز 2018 شهرداری اسکو تشکیل شده است.
وی رونق اقتصاد شهری را در گرو جذب و مشارکت سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی گردشگری دانست و افزود: در حال آماده کردن شرایطی هستیم که گردشگران با سفر به اسکو و روستای اطراف، بتوانند 24 تا 48 ساعت در این منطقه اقامت داشته باشند و در این راستا برنامه‌هایی برای احداث اقامتگاه جدید در اسکو داریم. 
وی در بخشی دیگر از سخنان خود ارتقاء کیفیت اتوماسیون اداری و شفاف‌سازی قوانین جاری شهرداری را از برنامه‌های کوتاه مدت مدت خود خواند و خاطر نشان کرد: بهبود سایت اینترنتی شهرداری اسکو، تسهیل انجام فعالیت‌های مربوط به شهرداری از قبیل صدور پروانه و دریافت عوارض از جمله موضوعاتی است که نیاز به توجه دارد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.