تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته دهم لیگ برتر، مقابل شاگردان مجید جلالی قرار می گیرد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در چارچوب هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال، دو تیم پیکان و تراکتورسازی به میزبانی تیم پیکان مقابل هم صف آرایی می کنند.
پیکان که پس از ناکامی در چهار هفته‌ ابتدایی توانسته است پنج برد پیاپی را به دست بیاورد، می‌تواند در صورت پیروزی برابر سرخپوشان تبریزی به رکورد شش پیروزی متوالی در لیگ برتر که در دست سپاهان است، برسد.
در سوی دیگر میدان، تراکتورسازی قرار دارد که علی‌رغم بازیکنان مصدوم زیاد باز هم خیلی سخت شکست می‌خورد و به راحتی به حریفان امتیاز نمی‌دهد. شاگردان یحیی گل محمدی انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل پیکان دارند زیرا در این صورت می‌توانند جایی برای خود در بین شش تیم بالانشین لیگ دست و پا کنند.
تیم تراکتورسازی تبریز از 9 بازی قبلی خود، موفق به کسب 11 امتیاز شده و در جایگاه نهم جدول قرار دارد، این در حالی است که شاگردان جلالی با 17 امتیازی که از 9 بازی کسب کرده اند، وضعیت بسیار خوبی در جدول دارند و پس از پارس جنوبی جم و پرسپولیس، در جایگاه سوم ایستاده اند.
دیدار بین دو تیم از ساعت 15:45 فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه قدس آغاز می شود و وحید کاظمی، آرمان اسعدی، فرزاد بهرامی و حسین زمانی، داوران این مسابقه خواهند بود.
بر اساس اعلام سازمان لیگ، علیرضا پژمان، مربی تراکتورسازی که در دیدار هفته گذشته تیم تراکتورسازی مقابل پارس جنوبی جم در چارچوب هفته نهم لیگ برتر، به دلیل اعتراض به داور مسابقه از کنار زمین اخراج شد، تنها محروم این مسابقه خواهد بود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.