به گزارش خبرانلاین از تبریز، عبدالرضا رحمانی فضلی، در آیین تودیع و معارفه ی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه سیاست ما جابجایی استانداران است و خوشبختانه دوستان هم آشنایی به منطقه دارند، گفت: در چهارسال گذشته با همدلی مردم و مسئولان الحمدالله کارهای خوبی انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: در ارزیابی های خود استان آذربایجان شرقی را در انجام ماموریتهای دولت موفق می دانیم که در زمینه هماهنگی، تعامل، پیگیری و انجام سیاستهای دولت و رعایت اصل اعتدال موفق بودند.
رحمانی فضلی افزود: این عملکرد مثبت باعث شد با پیشنهاد بنده و موافقت ریاست جمهوری دکتر جبارزاده به عنوان معاون سیاسی منصوب شود که پست حساسی در وزارت کشور است.
وی با بیان اینکه آقای خدابخش از استانداران موفق در سیاستهای دولت، ایجاد نشاط و کار در اردبیل موفق بودند، تاکید کرد: بنای ما ترجیح استاندارانی بود که با ایشان کار کرده ایم چراکه سیاستهای دولت و نگاه دولت را در حوزه استانداری درک کرده اند و وقتی مستقر می شوند براحتی شروع به کار می کنند.
وزیر کشور تصریح کرد: توفیق استاندار جدید آذربایجان شرقی نیازمند هماهنگی و حمایت نماینده ولی فقیه و نماینده های مجلس است، خوشبختانه نمایندگان دلسوز، علاقمند و موثری دارید.
رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه سیاستهای ما با توجه به اولویت های ابلاغ شده و پیوست برنامه ها به استانداران داده شده، گفت: اقتصاد مقاومتی در اولویت است و باید در هرحال این اصل را پیش بریم و در این دوره باید به جایگاه روشن و موثری برسیم.
وی ضمن تاکید بر اینکه موضوع دوم ساماندهی آسیبهای اجتماعی است که استان شما در این حوزه موفق بوده است، ادامه داد: امنیت به عنوان بستر و زیرساخت همه فعالیتها از اهمیت بالایی برخوردار است، استان شما شرایط خوبی دارد ولی باید تقویت شود تا احساس آرامش منطقی و مستمر داشته باشد.
رحمانی فضلی ادامه داد: صیانت از آزادیهای فردی اجتماعی و تقویت ان جی اوها و برگزاری انتخابات های پیش رو بصورت سالم در برنامه ها و اولویتهای دولت است.
وی افزود: در حوزه فرهنگی هویت ما اسلامی و انقلابی است و باید از هویت خودمان با تدبیر و شیوه های مناسب حمایت کنیم که راه فرهنگی اصل است، استانداران باید با ایجاد هماهنگی، تعامل، استفاده از نخبگان، ظرفیت مردم، همدل کردن همه مدیران و نهادهای مختلف سیاستهای دولت را بخوبی پیش برند چراکه مردم به این سیاستها رای داده اند.
وزیر کشور با بیان اینکه مشی ما اعتدالگرایی است و فرقی نمی کند افراد پیرو چه دیدگاه سیاسی هستند، تاکید کرد: امیدوارم از همکارانی استفاده کنند که اعتقاد به برنامه های دولت و افکار اعتدالی دارند.
رحمانی فضلی ادامه داد: درست است بالاترین امنیت را در منطقه داریم، اما کماکان مورد تهدید هستیم ۳۹ سال همواره تهدید می کنند و اخیرا هم این روال را تشدید کرده اند، طالبان، القائده، داعش و... افکاری برای تغییر مرزها در سر می پرورانند، اما ما بعنوان قدرت و ثقل منطقه خاورمیانه و با تکیه بر مردم مسلمان منطقه موفق بودیم و خواهیم بود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 752791
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.