به گزارش ایرنا، این دیدار عصر امروز پنجشنبه از ساعت 17 و 15 دقیقه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز شروع شد.
نیمه اول بازی هر دو تیم با وجود تلاش های زیاد نتوانستند دروازه هم دیگر را باز کنند و با نتیجه صفر بر صفر به رختکن رفتند.
نیمه دوم بازی نیمه ای متفاوت برای تیم پرسپولیس بود که با استفاده از اشتباه خط دفاعی گسترش فولاد توانست سه گل در دقایق 71 توسط علی علیپور دقیقه 73 توسط فرشاد احمد زاده و دقیقه 77 توسط مهدی طارمی به دست آورد.
در این بازی علیرضا ارجمندیان در دقیقه 46 به جای سید محمد خرم الحسینی و ادسون هنریکه در دقیقه 67 به جای امید جهانبخش و سامان نریمان جهان در دقیقه 76 به جای حسین ابرقویی برای تیم گسترش فولاد به میدان رفتند.
محسن مسلمان در دقیقه 46 به جای صادق محرمی، مهدی طارمی دقیقه 65 به جای منشا گادوین و سیامک نعمتی در دقیقه 85 به جای وحید امیری برای تیم پرسپولیس به میدان رفتند.
از حواشی نیمه دوم بازی می توان به اخراج کریم باقری مربی تیم پرسپولیس در دقیقه 55 بازی بدلیل اعتراض به داور بازی اشاره کرد.
تیم داوری این دیدار را موعود بنیادی فر به عنوان داور وسط و سعید علی نژادیان و تورج عیوض محمدی به ترتیب کمک اول و دوم ، محمد حسین ترابیان داور چهارم و حسین نجاتی به عنوان ناظر بازی تشکیل دادند.
تیم گسترش فولاد با 3 امتیاز در قعر جدول ماند و تیم پرسپولیس با 13 امتیاز به صدر جدول لیگ برتر جام خلیج فارس صعود کرد.
خبرنگار: آب بسته ع ** انتشار: انصاری
9853/ 3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.