امام جمعه هشترود گفت: خدمت در راه خدا و رسیدن به امورات و‌ مشکلات مردم و بر طرف کردن آن‌ها از برترین عبادات می‌باشد و باقیات و صالحات است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی رحیمی در بازدید سر زده از شهرداری هشترود خاطرنشان کرد: متأسفانه به خاطر کم توجهی مسئولان مربوطه در حوزه شهرسازی در سال‌های اخیر، خیابا‌ن‌ها و معابر هشترود وضعیت نامناسبی  دارند.
وی افزود: خوشبختانه از زمان روی کار آمدن شهردار جدید، شاهد زیبا سازی در سطح شهر،‌ معابر و خیابان‌ها هستیم که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی اظهار کرد: انتظارات مردم از شورا و شهرداری که همان رسیدگی به مناطق شهر است، باید محقق شود و اعضای شورا بدون هیچ‌گونه کم کاری در خدمت مردم منطقه باشند تا  هشترود به سوی عمران و آبادانی حرکت کند.
امام جمعه هشترود ادامه داد: شورای دور پنجم و شهردار جدید با کمک گرفتن از سایر مسئولان و با استفاده از کارشناسان و صاحب نظران در حوزه‌های مختلف، شهر را به سوی زیباسازی و آبادانی سوق دهند.
سلمان محمدی، سرپرست شهرداری هشترود نیز در این جلسه گفت: از زمان تحویل گرفتن شهرداری تا به الان بیش از۸۳۰ تن آسفالت به خیابان‌ها و‌معبر شهری ریخته شده و محل دفن زباله با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان ساماندهی می‌شود.
وی افزود: تعویض جدول‌های شهری از چند روز پیش به طول یک کیلومتر آغاز شده و در کنار آن کار بهسازی پیاده‌روها با بهترین سنگ‌های مقاوم در برابر سرما و گرما که تولید داخلی می باشد در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.