سمینار مدیریت ارتباط و رفتار مشتری (CRM) برای کلیه دستگاههای اجرایی مرتبط با رویداد مهم تبریز 2018 با سخنرانی حسین عماری، عضو هیئت مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران برگزار شد.
 
به ‌گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان‌شرقی، سمینار با اعلام این خبر گفت: این سمینار یکروزه که با حضور 400 نفر از گروه های مرتبط با تبریز 2018 از جمله دستگاه‌های اجرایی مرتبط، کارکنان شاغل در تاسیسات گردشگری، سرمایه گذاران فعال در بخش صنعت گردشگری، هنرمندان و فعالان صنایع دستی استان و دهیاران روستاهای هدف گردشگری برگزار شد.
 
فرشاد رستمی افزود: با توجه به ضرورت آموزش و فرهنگ سازی در توسعه گردشگری و به در پیش بودن رویداد تبریز 2018 این سمینارها به شکل منظم و دوره‌ای با سرفصل‌های متفاوت و هم راستا برگزار خواهد شد.
 
از موضوعات مورد بحث در این سمینار می‌توان به معرفی نیازهای مشتری، توجه به زیبایی در خدمات، کیفیت ارائه خدمات از قبیل فنی و کارکردی، تصویر ذهنی، احساس و درک مشتری، انتظارات مشتری و مدیریت انتظار، طبقه بندی مشتری بر اساس طبقه اجتماعی و سبک زندگی، مشتری گرایی، تمرکز برمشتری و مشتری مداری اشاره کرد.
 
سمینار آموزشی مدیریت ارتباط و رفتار بامشتری (CRM) در نهم شهریور سال جاری در محل تالار اندیشه واقع در ائل گلی برگزار شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.