مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه خبرنگاران راویان گردش صحیح و سریع اطلاعات هستند، گفت: خبرنگاران زیربنای تمامی برنامه‎ریزی‎ها و تصمیم‌گیری‌ها هستند و حساسیت شغلی و اهمیت این شغل در عصر آشفتگی اطلاعات باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. 


توحید اخلاقی در بازدید از خبرگزاری ایسنا، منطقه آذربایجان‎شرقی به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران وظیفه‎ی سنگین و خطیری را بر عهده دارند و تمامی وقت و زندگی خود را صرف شغل خود کرده‌اند و از این رو جای قدردانی بسیاری در این راستا وجود دارد.
 
وی با بیان اینکه خبرنگاران نقش مهمی در ارائه‎ی صحیح آمار و اخبار دارند، عنوان کرد: ارائه‎ی صحیح اخبار در آگاهی بخشی عمومی و تصمیم گیری‎های بعدی برای کشور نقش پررنگی دارد و به همین دلیل است که خبرنگاران مراجع ارتباطی به شمار می‎آیند که در گزارش صحیح اطلاعات نقش مهمی دارند.
 
اخلاقی گفت: گردش صحیح اطلاعات و شفاف سازی از سوی خبرنگاران است که وظیفه‌ی مسئولان را سنگین‎تر از قبل می‎کند و همچنین نشر صحیح اخبار و واقعیت‌‎ها سبب می‎شود تا مسئولان نیز به وظایف خود به درستی عمل کنند و در راستای تحقق اهداف تلاش کنند.

وی افزود: همکاری دو جانبه‏ و هم‎افزایی مسئولان و خبرنگاران، کشور را به سمت تقویت اقتدار ملی، اعتلای شاخص‎های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و پیشرفت و آبادانی سوق می‎دهد و امید است تا خبرنگاران نیز علی رغم سختی‎ها و مشکلات بی شماری که دارند، با علاقه و انرژی روزافزون در راستای انعکاس صحیح اخبار گام بردارند.
 اخلاقی در بخش دیگری از سخنان خود و با بیان اینکه جهاددانشگاهی برای کمک به تحقق اهداف انقلاب شکل گرفته است، اظهار کرد: جای خرسندی است که این سازمان همچنان از اهداف اولیه انقلاب تبعیت کرده و با تکیه بر منویات رهبری پیش می‎رود.

 وی ادامه داد: در کشور ما نوسانات و تلاطم سیاسی زیاد است و جهاد دانشگاهی به عنوان نهاد وابسته به انقلاب  فارغ از جریانات سیاسی فعالیت می‌کند.
 
 
وی عنوان کرد: حوزه وزارت راه و شهرسازی یکی از بزرگترین دستگاه‌های اجرایی کشور محسوب می‌شود. چرا که پروژه‌های این اداره در سطح حجیم و وسیعی هستند و عملکرد قابل توجهی در پروژه های عمرانی داریم. بستر مناسبی برای اجرایی شدن پروژه‌های راه و شهرسازی فراهم نبوده و به منظور ارتقای کیفیت پروژه‌های این نهاد نیاز به رسیدگی کارشناسی و توجه بیشتری هست.
 
معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در آذربایجان‌شرقی گفت: خبرگزاری ایسنا، با راه اندازی بنر و سرویس ویژه تبریز 2018 در صدد ایفای نقش موثر برای تحقق شایسته رویداد تبریز 2018 است.
 
احد حاجی بلند، ایفای نقش موثر در پوشش ویژه خبری انتخابات اخیر ریاست جمهوری اسلامی ایران را از دیگر نقش آفرینی‌های ایسنا در سطح ملی و استانی عنوان کرد و افزود: ایسنا در فضایی خلاق و کارآمد در توسعه فضای رسانه ای و به دنبال آن توسعه همه جانبه فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی استان آذربایجان‌شرقی ایفای نقش می‌کند.
  Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.