به گزارش ایرنا، لوکا بوناچیچ در نشست خبری روز پنجشنبه پیش از بازی تیم های گسترش فولاد و پارس جم جنوبی با بیان اینکه نگاه ما به شروع رقابت‌های فصل جدید خوش ‌بینانه است، اظهار کرد: پارس جنوبی تیم سخت‌کوشی است، که قهرمان لیگ دسته اول شده و به طور حتم با آنالیز تیم ما کمترین گل را خورده‌اند.
وی خاطر نشان کرد: انتظار داریم که بازیکنان ما بازی تهاجمی را انجام دهند و فردا فقط باید بازی را ببریم چون در غیر این صورت موفق نبوده‌ایم.
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در ادامه با اشاره به اینکه احتمالا هفته های ابتدایی لیگ برتر نتایج خوبی به دست نیاید، بیان کرد: از هفته اول باید انتظارات را برآورده کنیم، درست است که در شروع فصل همه چیز ناشناخته است اما با قدرت شروع می‌کنیم، سه بازی دوستانه با تیم‌های لیگ برتری داشتیم که یک برد، یک مساوی و یک باخت حاصل آن بود و چیزهایی که در این سه بازی دیدم مرا امیدوار کرد.
بوناچیچ در خصوص تغییرات ایجاد در ترکیب گسترش فولاد نسبت به سال گذشته افزود: ما امسال جوان‌گرایی کردیم و طبق صحبت‌هایی که من با مسئولان باشگاه گسترش فولاد داشتم با همین هدف به گسترش فولاد آمدیم که با یکسری بازیکنان جوان به استقبال لیگ برتر برویم.
وی در ادمه گفت: من با مسئولان باشگاه گسترش به توافق رسیدم که برخی از بازیکنان بومی از تیم گسترش را به فوتبال ایران معرفی کنم.
وی در ادامه ضمن ابراز رضایت از روند آماده‌سازی تیم برای رقابت های فصل هفدهم لیگ برتر خاطرنشان کرد: تنها دلیلی که باعث می‌شود من کمی از روند آماده‌سازی تیم گسترش‌ فولاد ناراضی باشم این است که ما می‌توانستیم در اردوی ترکیه حریفان به مراتب قدرتمندتری داشته باشیم، اما این اتفاق رخ نداد.
لوکا بوناچیچ با اشاره به کاهش میانگین سنی گسترش فولاد، تاکید کرد: فصل قبل میانگین سنی تیم نزدیک 30 سال بود و حالا به 22 سال رسیده و می‌توانیم بگوییم تیم‌ ما در رده امید است، نمی‌خواهم توجیه کنم چون به این جوانان ایمان دارم و اینها در باشگاه حضور داشتند و فصل قبل فرصت بازی به آنها نرسید اما در تمرینات پیش‌فصل خودشان را نشان دادند و مرا امیدوار کردند.
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با تاکید بر اینکه حق گریه کردن نداریم، اضافه کرد: ما در اردوی آماده‌سازی پیش از شروع لیگ برتر سه بازی دوستانه انجام دادیم که نتیجه آن یک برد، یک باخت و یک تساوی بود، این نتایج و عملکرد بازیکنان من را امیدوار کرد، چون در مسیری حرکت می‌کنیم که از قبل ترسیم کرده بودیم.
دیدار تیم های گسترش فولاد و پارس جنوبی، از بازی هفته اول لیگ برتر فردا جمعه شش مرداد از ساعت 20 در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار می شود.
خبرنگار:آب بسته ** انتشار : رستگار
9853/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.