فرماندار تبریز با اشاره به اهمیت پویا بودن انجمن‌های میراث فرهنگی، شناخت عمیق اعضاء با وظایف انجمن‌ها را لازمه این پویایی عنوان کرد.     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، رحیم شهرتی فر در جلسه انجمن میراث فرهنگی شهرستان تبریز، گفت: تبیین اهمیت و جایگاه انجمن به اعضاء و همچنین ایجاد فضای آشنایی عمومی با میراث ملموس و ناملموس نقش مهمی در حرکت رو به رشد آن خواهد داشت و بایستی با تولید محتوای جذاب و در خور در این راستا گامهایی برداشته شود. 
فرماندار تبریز با اشاره به لزوم استفاده از نظرات چهره‌های برتر حوزه‌های مرتبط در جلسات انجمن، بیان کرد: اگر بخواهیم انجمن به اهدافی که برای آن متصور شده است، دست یابد، باید از راهنمایی‌ها و نقطه نظرات چهره‌های شاخص فرهنگی استفاده کنیم و زمینه جلب مشارکت فکری آنان را فراهم کنیم. 
وی ادامه داد: تبریز 2018 فرصتی تاریخی برای معرفی تبریز و میراث فرهنگی آن فراهم کرده است و انجمن میراث فرهنگی تبریز نیز باید رسالت تاریخی خود را برای حضور در این رویداد به انجام برساند. 
شهرتی فر افزود: با توجه به مسئولیتی که در این زمینه بر عهده ما نهاده شده، لازم است تا با نگاهی دقیق و موشکافانه به بررسی وضعیت میراث فرهنگی موجود در سطح شهرستان بپردازیم و نقاط قوت و ضعف آنها را احصا و در راستای تقویت آنها گام برداریم.
 شایان ذکر است در این جلسه، سعید برزگر معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تبریز به عنوان نائب رئیس و جواد پناهی به عنوان حسابدار انجمن میراث فرهنگی شهرستان تبریز انتخاب شد. 
در ادامه نیز با نظر اعضا نمایندگان انجمن برای حضور در جلسات انجمن میراث فرهنگی استان انتخاب شدند و چاپ نشریه تخصصی برای انجمن در دستور کار آتی قرار گرفت.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.