به گزارش ایرنا، سرهنگ عمران دوستی در نشست روشنگری و انتخاب اصلح در جمع استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز بناب با تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین روز جوان گفت: جوانان سرمایه های این مملکت بوده و دولت ها باید قدر این سرمایه های عظیم را بدانند.
وی افزود: در روز 29 اردیبهشت ماه حادثه بزرگ سیاسی در کشور اتفاق خواهد افتاد و به فرموده مقام معظم رهبری حضور حداکثری در این انتخابات اولویت نخست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
فرمانده سپاه ناحیه بناب اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات عزت و اقتدار را برای کشور به همراه دارد.
سرهنگ دوستی سپس با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در 2 جبهه در حال جنگ با دشمنان نظام است.
وی ادامه داد: در جبهه اول استکبار جهانی که در رأس آن آمریکای جنایتکار قرار دارد و جبهه دوم جبهه لیبرال و سکولارهای داخلی است که هیچ اعتقادی به اصول انقلاب نداشته و دنبال ارتباط با آمریکا هستند و این جبهه در صدد تغییر اهداف اصلی انقلاب است.
وی با بیان اینکه یک رأی مردم نیز در تثبیت نظام اسلامی نقش اساسی دارد؛ در عین حال اظهارکرد: تنها حضور کفایت نمی کند و از این رو حضور باید همراه با بصیرت باشد و رأیی که به صندوق می اندازید باید در جهت تقویت جایگاه رهبری باشد.
این سردار جبهه و جنگ همچنین با بیان اینکه مدیریت کلان کشور باید به دست مدیران توانمند و انقلابی سپرده شود؛ تأکید کرد: امام راحل(ره) دو امانت«ولایت فقیه» و «انقلاب اسلامی» را برای ما به یادگار گذاشتند و پشتیبانی مطلق از ولایت فقیه و فرمایشات رهبری و پاسداری از دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی وظیفه ماست.
دوستی اظهارکرد: تنها چالش پیش رو در کشور چالش اقتصادی است و از این رو کشور بودن اقتصاد مقاومتی رشد نمی کند و مدیریت جهادی و انقلابی اقتصاد مقاومتی را محقق می کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان برخی فرمایشات مقام معظم رهبری و اینکه«سایه جنگ را حضور مقتدرانه ملت ایران در عرصه های مختلف انقلاب و عزت مردم از کشور دور کرده است.» ؛ گفت: مردم همیشه در صحنه، نیروهای مسلح و شهدای مدافع حرم سایه جنگ را از این کشور دور کرده اند.
بنابراین گزارش، در این نشست رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب نیز با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان گفت: یکی از مظاهر مردم سالاری دینی اداره امور بر پایه انتخابات است و با انجام انتخابات استفاده از آرای عمومی ممکن می شود.
سعید رادمرد ضمن تقدیر و تشکر از بسیج دانشجویی شهرستان و همچنین امور فرهنگی مرکز به خاطر برگزاری این نشست روشنگری اظهارکرد: همانطوری که مقام معظم رهبری نیز بارها تأکید کرده اند، حضور حداکثری در انتخابات اولویت نخست جمهوری اسلامی ایران است.
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب با اشاره به اهمیت حضور مردم بخصوص قشر جوان و دانشگاهی در پای صندوق های رأی اظهار امیدواری کرد با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مردم سرنوشت شهر و کشور را به افراد کاردان و انقلابی بسپارند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دهمین دوره انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در 29 اریبهشت امسال برگزار می شود.
انتشار: پرویز انصاری
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.