رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در آذربایجان‎شرقی گفت: با نزدیک شدن به روز انتخابات ریاست جمهوری، شور و شوق مردم نمود بیشتری می‌یابد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‎شرقی، کریم ایرانی در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی هم اندیشی در جلسه‎ی برگزار شده از سوی رئیس ستاد انتخابات استان و معاونت سیاسی استانداری، روند و مباحث تبلیغات مشخص شد و همچنین پیشنهاداتی نیز از سوی نمایندگان نامزدها ارائه شد که امید است نتایج آن را در روند برگزاری انتخابات در روزهای آتی ببینیم.
 
وی افزود: تاثیرگذاری بیشتر تبلیغات، روند قانونی تبلیغات از جمله موارد مورد توجه در این جلسه بود و تمامی ستادها، هیات‎های اجرایی و بازرسی در راستای حضور حداکثری مردم تلاش می‎کنند.
 
ایرانی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم به عنوان خواسته‎ی رهبر معظم انقلاب، یکی از دغدغه ‌های اصلی و مشترک نمایندگان هر شش نامزد ریاست جمهوری در ستادهای تبلیغاتی است.
 
وی تصریح کرد: روند تبلیغاتی در ستادها و مقدمات برای برگزاری انتخابات طبق مکانیزی که تعریف شده است، پیش می‎رود و برنامه‌های تلویزیونی در رسانه‎ی ملی در این میان بی‎تاثیر نبوده است.
 
  Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.