به گزارش ایرنا، دیدار دو تیم تراکتور سازی و نفت از هفته سی ام لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز عصر امروز پنجشنبه با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان تمام شد.
این بازی از ساعت 18 در ورزشگاه یادگار امام تبریز با حضور حدود 15 هزار نفر برگزار شد.
دقایق اولیه بازی تیم نفت تهران بازی را در دست داشت، ولی بعد از دقایق پانزده تا پایان نیمه اول دو تیم موقعیت های زیادی را روی دروازه های همدیگر ایجاد کردند که به گل نیانجامید و نیمه اول بازی را بدون گل به پایان رساندند و به رختکن رفتند.
نیمه دوم بازی، تیم تراکتور سازی چند موقعیت تک به تک بوجود آورد که از طرف داور آفساید اعلام شد و در نهایت تراکتورسازی دقیقه 93 بازی توسط ادر لوسیانو ادینهو به تک گل پیروزی دست یافت.
گفتنی است که لوسیانو ادینهو در آستانه شروع بازی امروز از تراکتور سازی و هواداران این تیم خداحافظی کرد و مورد تشویق هواداران پر شور قرار گرفت و با این گل پیروزی دین خود را به آذربایجان ادا کرد.
تیم داوری این دیدار متشکل از سید رضا مهدوی به عنوان داور وسط و محمد رضا منصوری و یعقوب سخندان به ترتیب کمک اول و دوم و سعاد وفا پیشه داور چهارم و محمد جواد تقی پور به عنوان ناظر داوری بودند.
تیم تراکتور سازی با توجه به پیروزی استقلال تهران مقابل سپاهان با نتیجه دو بر یک نائب قهرمانی را از دست داد و برای فینال جام حذفی مقابل تیم نفت تهران برنامه ریزی خواهد کرد.
تراکتور سازی با 56 امتیاز رده سوم جدول لیگ برتر شانزدهم را کسب کرد.
خبرنگار: مهدی آب بسته**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.