رحیم بلال زاده روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به دستور هفت ماده ای استانداری آذربایجان شرقی مبنی برتوسعه شهرستان چاراویماق افزود: تشکیل شرکت تعاونی و توسعه چاراویماق، تصویب چهار طرح مشارکتی با روستاییان و پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش در این شهرستان صورت گرفته و زمینه برای توسعه و تولید و اشتغال فراهم است.
وی با اشاره به نامگذاری سالجاری با عنوان اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب، افزود: وظیفه همه ما اجرایی کردن این شعار حکیمانه است.
بلال زاده تشویق به خرید و مصرف کالای ایرانی و بومی را یکی از راه های تحقق خواست رهبر معظم انقلاب در اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: رونق اشتغال و اقتصاد کشور با حمایت مردم صورت می گیرد و مصرف کالای تولید داخل به جای نمونه های خارجی یکی از راه های اجرایی کردن تولید و اشتغال است.
وی اضافه کرد: چنانچه تولید داخلی افزایش پیدا کند، اشتغال جوانان را در پی خواهد داشت و با رقابتی شدن کالاهای تولید داخل، زمینه برای جولان کالای های خارجی از بین می رود.
بلال زاده اظهار کرد: رونق تولیدات داخلی در عین حال که باعث اشتغال جوانان می شود، باعث افزایش کیفیت محصولات داخلی و صادرات به خارج از کشور نیز خواهد شد.
وی به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان چاراویماق اشاره کرد و افزود: در این شهرستان در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی و معدنی ظرفیت ها و توانمندی های بسیاری وجود دارد که تلاش خواهیم کرد در این بخش ها رهنمودها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب را اجرایی کنیم.
چاراویماق با حدود 35 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار:سیدذبیح الله امام زاده**انتشاردهنده: عیسی عطاپور**
3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.