فرماندار تبریز بر زیباسازی و ایمن‌سازی محیط بازار تاکید کرد و گفت: باید با ایمن‌سازی هر چه بیشتر سراها و دالان‌های بازار از هرگونه خطراتی که احتمال آتش‌سوزی و تخریب محیط بازار را موجب می‌شود، پیشگیری کرد.

فرماندار تبریز باتأکید بر ضرورت ایمن سازی هرچه بیشتر بازار تبریز، گفت: با بهره‌برداری از  پست حوضچه ای برق در این بازار، شاهد ضریب ایمنی بالای برق در بازار ایکی قاپیلی خواهیم بود.

به گزارش جماران، بهروز مهدوی در بازدید از روند احداث پست حوضچه‌ای بازار ایکی قاپیلی بر لزوم تسریع اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: اجرای پروژه‌ی احداث پست حوضچه‌ای برق جهت رفاه حال بازاریان سرعت گیرد.

مدیرعامل این شرکت نیز در این دیدار با بیان اینکه احداث پست دفنی حوضچه‌ای بازار ایکی قاپیلی در منطقه‌ی شمال‌غرب جزو اولین‌ها است، گفت: پست‌های حوضچه‌ای از ایمنی بسیار بالایی برخوردار بوده و با بهره‌برداری از این پست، شاهد ضریب ایمنی بالای برق در بازار ایکی قاپیلی خواهیم بود.

عادل کاظمی با اشاره به اینکه به دلیل مشکلات موجود حمل و نقل در محیط بازار، سرعت احداث پست دفنی حوضچه‌ای بازار ایکی قاپیلی با مشکلاتی مواجه شده، افزود: با این حال سعی داریم با کار شبانه‌روزی این پروژه را پیش برده و با ایجاد دیواره‌ی بتنی، ایمنی هر چه بیشتر را در بازار ایکی قاپیلی فراهم کنیم.

وی در پایان به اقدامات صورت گرفته جهت تامین برق ایمن در بازار اشاره کرد و یادآور شد: در بازار تبریز شاهد انشعاب غیرمجاز و استفاده غیرمجاز از برق نیستیم و در دو سال گذشته اقدامات گسترده‌ای جهت زیباسازی و ایمن‌سازی برق بازار با مشارکت خود بازاریان انجام شده است.

بر اساس این گزارش، بازار ایکی قاپیلی تبریز، 18 اردیبهشت ماه سال گذشته دچار آتش سوزی شد، حدود 125 باب مغازه در این حادثه آسیب دیدند و علت این آتش سوزی اتصال برق اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.