حجت الاسلام محمدعلی نظری روز سه شنبه در جمع مدیران ادارات اهر افزود: طبق تاکیدات رییس دستگاه قضایی، به خاطر شیوع ویروس کرونا به زندانیان محکومین مالی مرخصی داده شد و تا پایان اردیبهشت‌ماه این مرخصی تمدید می‌شود.

وی حمایت از تولید و تولیدکنندگان را از وظایف دستگاه قضایی دانست که رییس دستگاه قضا نیز بر آن تاکید دارد.

وی ادامه داد: تکریم ارباب رجوع تنها صندلی گذاشتن نیست، بلکه باید خدمات ارائه دهیم ولی متأسفانه گاهی از ادارات گلایه‌هایی به دستگاه قضایی شهرستان واصل می‌شود.

رئیس دادگستری اهر گفت : بسیاری از پرونده‌های واصله به دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اهر رسیدگی و مفتوح شده است و تنها معدودی از پرونده‌ها به دلایلی در نوبت رسیدگی قرار دارد.

حجت الاسلام نظری گفت: دستگاه قضایی در دفاع از بیت المال و حقوق مردم هیچ تعارفی ندارد و دادگستری اهر آماده دریافت گزارش های مردمی در برخورد با فساد و رانت خواری و تخلفات مختلف و سایر مواردی که جنبه عمومی دارد و در نهایت برخوردهای لازم را انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه حفظ حرمت ماه مبارک رمضان بر همگان واجب است، گفت: از بسیج، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها می‌خواهم با روزه‌خواری در ملاء عام برخورد کنند و اگر لازم باشد به دستگاه قضایی معرفی کنند تا برخورد شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.