به گزارش خبرنگار مهر، احمد علیرضا بیگی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در تبریز با بیان اینکه نوع آرایش مجلس یازدهم در جهت خدمت رسانی به مردم است، گفت: رویه مجلس دهم سبب اعتلای جایگاه مجلس نشد.

وی با تاکید بر اینکه انتظار از مجلس یازدهم برآورده ساختن انتظارات مردم است، افزود: مردم از بی قانونی و چپاول کشور ناراحت هستند. مجلس یازدهم باید جایگاه از دست رفته را احیا کند.

بیگی در این خصوص ادامه داد: بنا باشد که دولت را تحمل کنیم نمی‌شود مشکلات را حل کرد. مردم بعد از دوره یازدهم، خواستار پاسخگویی نمایندگان خواهند بود.

وی با اشاره به عملکرد درخشان قوه قضائیه در دوره فعلی گفت: قوه قضائیه قبل از آقای رئیسی و بعد از ایشان قابل توجه است. در دوره جدید دستگاه قضائی نوعی رضایت خاطر در بین مردم ایجاد شد.

بیگی ابراز داشت: اقدام شورای نگهبان در بررسی صلاحیت برخی افراد، مردم را دلگرم کرد. رد صلاحیت برخی افراد به جایگاه شورای نگهبان ارزش مضاعف بخشید.

این نماینده مجلس گفت: موارد گزارش دیوان محاسبات را ۲ سال است فریاد می زنیم. شاهد تصمیمات متناقض در مقابله با کرونا هستیم.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور شنبه را پایان محدودیت می‌داند ولی وزیر سخنان دیگری می‌گوید، گفت: ضعف کارشناسی در تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا موج می‌زند. مشکلات ستادهای استانی در مقابله با کرونا به تصمیمات اشتباه ستاد ملی بر می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه چپاولگری به هر طریقی قابل توجیه نیست، گفت: به عنوان نماینده مردم تکلیف داریم به تخلفات رسیدگی و پیگیری کنیم.

بیگی با بیان اینکه مشکلات ستادهای استانی مربوط به تصمیم گیری نادرست ستاد ملی است، گفت: قانون مدیریت بحران کشور عملی نشد. هیچ یک از ستادهای تشکیل شده برای مقابله با کرونا جایگاه قانونی ندارد.

وی افزود: با دولتی مواجه هستیم که برنامه ریزی نامناسبش، اعتماد مردم را به تاراج برده است. مجلس منتخب در حال رایزنی درباره اتخاذ تدبیر مناسب برای احقاق حقوق مردم هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1410343
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.