امیرحسین بهداد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در بازدیدهای مستمر گروه های نظارتی این اداره کل از واحدهای تولیدی و عرضه فرآورده‌های خام دامی استان در مجموع ۳۴۹ پرونده از تخلفات بهداشتی مراکز تولید و عرضه توسط واحد حقوقی تنظیم و به مراجع قضایی ارجاع داده شد که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال ۹۷، ۳۶ درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به اهمیت گزارش‌های مردمی در زمینه تخلفات بهداشتی، اظهار داشت: در راستای مبارزه با عرضه غیربهداشتی و غیرمجاز فرآورده‌های خام دامی و برخورد قانونی با متخلفان بهداشتی گزارش‌های مردمی و همکاری شهروندان بسیار حایز اهمیت بوده از این رو آگاهی و همکاری مردم با دستگاه‌های متولی امر بهداشت می‌تواند موجب ارتقای بیش از پیش سلامت عمومی جامعه شود.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: مسوولان ارشد استانی، نیروهای انتظامی و دستگاه قضایی و دادستان‌های شهرستان‌ها، همکاری‌های لازم را با مجموعه دامپزشکی انجام می‌دهند تا در رسیدگی به پرونده‌های تخلف بهداشتی تسریع شده و برخورد قاطعی با برهم زنندگان امنیت بهداشتی و غذایی مردم شریف استان انجام شود.

بهداد، بر تداوم نظارت‌های بهداشتی در ایام مختلف سال تاکید کرد و ادامه داد: متخلفان بهداشتی بدانند که در راستای اجرای قانون، بازرسان این اداره بدون هیچ اغماضی با کوچکترین تخلف بهداشتی که سلامت مردم استان را به مخاطره بیاندازد برخورد می شود.

وی یادآوری کرد: مردم استان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را با شماره تماس ۱۵۱۲ و یا  سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۰۰۷۷۹۹ اداره کل دامپزشکی استان در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.