به گزارش پنجشنبه ایرنا، محمدرضا پورمحمدی در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدکننده مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده در شهرک صنعتی شهید سلیمی آذرشهر افزود: افزود: این آمادگی را داریم که علاوه بر نیاز استان، نیاز استان های همجوار به مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده را نیز تامین کنیم.

وی با قدردانی از فعالیت شبانه‌روزی و ایثارگرانه واحدهای تولید مواد ضدعفونی کننده در تعطیلات نوروزی، اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم با همکاری همه بخش‌ها، بحران به وجود آمده را با کمترین تبعات منفی، پشت سر بگذاریم.

وی همچنین نظارت جدی بر تولید، توزیع و فروش مواد ضدعفونی کننده در استان را مورد تاکید قرار داد و گفت:تمام واحدهای تولیدی به صورت مستمر توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز و سایر نهادهای مسئول، ارزیابی می شوند و در صورت بروز تخلف و تولید مواد غیراستاندارد، اقدام قانونی از سوی مراجع ذی‌ربط صورت می‌گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از کارگاه تولید ماسک، گان و لباس‌های استریلیزه و ملحفه‌های بهداشتی در موکب بانوان شهدای آذربایجان بازدید و از فعالیت چشمگیر بانوان فعال در این موکب قدردانی کرد.

وی در این بازدید با قدردانی از همت بانوان تبریزی در تولید اقلام مورد نیاز برای درمان بیماران کرونا، گفت: روحیه جهاد و ایثار همانند روزهای دفاع مقدس در این مجموعه موج می زند و امیدواریم با همکاری و مساعدت اقشار مختلف مردم بتوانیم به زودی بر مشکلات غلبه کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: بانوان مستقر در این مجموعه بدون چشمداشت مالی، روزانه بیش از ۱۵هزار ماسک تولید می کنند که در سایه فعالیت چنین واحدهایی، در تولید و تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم مشکلی نخواهیم داشت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز دیشب با اعلام اینکه ۸۹ مورد مثبت به تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان‎شرقی اضافه شد، اظهار کرد: در مجموع تعداد مبتلایان به این بیماری در استان به یکهزار و ۹۴ نفر رسید.

روزبه رجایی، تعداد جانباختگان کرونا در آذربایجان شرقی را ۱۰۵ نفر عنوان کرد و گفت: هشت نفر از این افراد امروز فوت شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.